Data: 2013-04-24 20:47:12 | |
Autor: Lewis | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
W dniu 2013-04-24 20:30, mk4 pisze:
Witam, Nie jest normalne i wynika z błędu w sofcie. Można to poprawić modyfikując wsad sterownika silnika -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-04-24 21:40:20 | |
Autor: Cavallino | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kl99bi$ueb$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2013-04-24 20:30, mk4 pisze: A to samo w benzyniaku? |
|
Data: 2013-04-24 22:04:33 | |
Autor: Lewis | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
W dniu 2013-04-24 21:40, Cavallino pisze:
A to samo w benzyniaku? Jakim benzyniaku? Jak benzyniak długo kręci ciepły to najczęściej padnięty czujnik temp silnika lub powietrza w dolocie. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-04-24 22:45:32 | |
Autor: Cavallino | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kl9dsj$iii$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2013-04-24 21:40, Cavallino pisze: L. Delta Integrale. Jak benzyniak długo kręci ciepły to najczęściej padnięty czujnik temp silnika lub powietrza w dolocie. Jak to sprawdzić? |
|
Data: 2013-04-24 23:29:13 | |
Autor: Lewis | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
W dniu 2013-04-24 22:45, Cavallino pisze:
Sprawdzić w specyfikacji dla danego czujnika jakie powinien mieć wartości rezystancji dla danej temp. i zmierzyć rezystancję przy tych temp. Na oko powinien mieć około 2kOhm na zimnym i z 300-400 Ohm przy 80C. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-04-24 23:31:38 | |
Autor: Cavallino | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kl9irc$8iv$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2013-04-24 22:45, Cavallino pisze: Aha. To już dla mnie zbyt skomplikowane. To robota dla elektryka czy mechanika? |
|
Data: 2013-04-24 23:33:56 | |
Autor: Lewis | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
W dniu 2013-04-24 23:31, Cavallino pisze:
Aha. No proszę Cię. Kup najprostszy multimetr za 10-20zł ustaw pomiar rezystancji i przyłóż elektrody do pinów czujnika :) -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-04-25 01:45:00 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
Dnia Wed, 24 Apr 2013 23:33:56 +0200, Lewis napisa(a):
W dniu 2013-04-24 23:31, Cavallino pisze: No i jak bdzie bez kozery picet om... To co? :) Przynajmniej jakie dane referencyjne trzeba mie. Do tego mierzy na pinach komputera (co by przy okazji wizk skontrolowa). A najlepiej to dobra si do procedur serwisowych tego sterownika (bo to jeszcze pewnie czasy przedmikroprocesorowe) - bez tego to bdzie takie tam poruszanie si po omacku. Bo tak to multimetrem na lepo to rzadko udaje si do o co chodzi - jak si co przepalio albo zwaro to mona szuka. Ale te czujniki to raczej lubi tak e im si zakres przestawi, albo co. |
|
Data: 2013-04-25 09:26:34 | |
Autor: Lewis | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
W dniu 2013-04-25 01:45, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Wed, 24 Apr 2013 23:33:56 +0200, Lewis napisa(a): Napisaem e najlepiej dotrze do takich wanie danych. Wstpnie sprawdzi czy wartoci s w miar ok czy cakowicie od czapy - prawda? Owszem najlepiej od razu na wizce od kompa ale to ju raczej nie zrobi wnioskujc po tym co pisze wic po co opisywa procedury i szuka schematw wizki ECU? A najlepiej to dobra si do procedur serwisowych tego sterownika (bo to Sam chyba tego nie sprawdzi a kto kumaty sam bdzie to wiedzia. Bo tak to multimetrem na lepo to rzadko udaje si do o co chodzi - jak No i jak na ciepym wyskoczy +2kOhm to wiedz e co sie dzieje... -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-04-25 16:58:49 | |
Autor: Cavallino | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kl9j45$8nt$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2013-04-24 23:31, Cavallino pisze: Pytałem kto ten czujnik znajdzie. Jedyne piny do jakich mogę coś przyłożyć to te w usb, bo przynajmniej je widać bez problemu. Ale w Lancii będzie ciężko, bo usb nie posiada. ;-) Co bym niby miał z tej rezystancji się dowiedzieć i z czym to porównać? I czy czujnik jest taki drogi, że aż w sprzęt za 20 zł do jego kontroli musiałbym inwestować? |
|
Data: 2013-04-25 16:33:35 | |
Autor: AZ | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
On 2013-04-25, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
Dowie sie czy czujnik dziala poprawnie. Porownac z charakterystyka od producenta. Roznie kosztuje ale po co wymieniac cos co jest dobre? Multimetr mu sie przyda pewnie jeszcze nie raz. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-04-25 18:53:19 | |
Autor: Cavallino | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:klblsu$9i0$1@node2.news.atman.pl... On 2013-04-25, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Jakim cudem, skoro nawet nie wiem gdzie jest taki czujnik, oraz czym odróżnić "poprawnie" od "niepoprawnie"? Porownac z charakterystyka od A mnie skąd ją wziąć? Roznie kosztuje ale po co wymieniac cos co jest dobre? Nawet mi to do głowy nie przyszło. |
|
Data: 2013-04-25 08:31:58 | |
Autor: Ukaniu | |
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply. | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:5178351d$0$1230$65785112news.neostrada.pl... Nie jest normalne i wynika z błędu w sofcie. Trzeba też sprawdzić czy wtryski nie leją zamknięte -- Pozdrawiam Łukasz |