Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.

Data: 2013-04-25 09:47:08
Autor: Myjk
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.
Wed, 24 Apr 2013 20:30:18 +0200, mk4
Czy takie zachowanie jest jak najbardziej normalne?

Normalne raczej nie jest. Ale jest dosyć pospolite. Sporo użytkowników
Mazdy boryka się podobnym problemem. Podejrzenia co do elementów są, ale
nie sa pewne. Jednym pomaga wymiana zaworu SCV, innym nie. Ja także, co więcej, jak zduszę przez przypadek auto na drodze i próbuję je
szybko uruchomić, to nie dosyć że silnik nie zaskoczy, to jeszcze mi
całkowicie się system resetuje (łącznie ze zresetowanie radia, zmieniarka
zaczyna mielić płytami) tak jakbym miał padnięty aku -- ale akumulator jest
sprawny, nowy. Próbuję odpalić szybko ponownie i nie zaskoczy za cholerę.
Odczekam te 10 sekund i odpala normalnie. Dziwy jakieś, ale poległem na
szukaniu przyczyny.

--
Pozdor Myjk

Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.