Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.

Data: 2013-04-25 20:14:58
Autor: Janek Wlodak
Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.

"mk4" <mk4@dev.nul> schrieb im Newsbeitrag news:kl98br$tee$1node2.news.atman.pl...
Witam,

Ostatnio mam okazje poruszac sie pojazdem VW z silnikiem 1.9 TDI.
Jak uruchamiam go rano to odpala wlasciwie natychmiast - jakis ulamek sekundy i sie kreci.
Jesli jednak silnik jest mocno cieply i chce go ponownie uruchomic to uchomienie go trwa znacznei dluzej - tak na oko 1,5s moze do 2s trzeba zakrecic.

Czy takie zachowanie jest jak najbardziej normalne?
Z czego moze wynikac, ze tak sie dzieje?

PS. Z dislami nie mialem dotad za bardzo do czynienia wiec wybaczcie jesli pytanie nie trzyma poziomu ;)

Ile naprawde przejechane? Bo w mojej Sierze to tloki juz prawie luzem lataly w zylindrach i jak zimny byl to zapalal od pokrecenia. A cieply chechlal i chechlal bo cisnienie sie "rozchodzilo".

Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.