Uruchamianie gaźnikowca

Data: 2014-11-18 20:58:53
Autor: t
Uruchamianie gaźnikowca
Jak gasisz na benzynie, to z rana ssanie na ful i odpalamy. Jak gasisz na lpg, to z rana ssanie full albo częsciowo (trzeba wyczuc auto) i kręcimy. Jak nie załapie, to drugi albo 3 raz i musi odpalic. W sumie jak instalacja ma 6 mies. to po ok 5 sek odcina dopływ gazu (takie wymogi) , wtedy czasem palimy inaczej (też kwestia auta i regulacji). Ssanie na full, przekręcamy stacyjkę, słychac jak stukną elektrozawory , wyłączymy zapłon i procedura ze 2-3 razy. Opcje są różne.
Ja mam też auto na gaz (gaźnik - pb nie używam wcale) i w zależności od wyregulowania instalki, albo paliło sie na 3 razy, albo aktualnie włączam zapłon , rozrusznik i nie przerywając kręcę. Silnik zapala po kilku sekundach.

Z ciekawostek, to często mam okazję pojezdzić autem na wielopunkcie (nie polonez ;) ) i tam wtryski są zabite. komplet "nowych używek" to ok 500-600zł , więc auto pali tylko i wyłącznie na lpg i odpalanie jak w gaźniku (przekręcamy kluczyk i czekamy jak odpali po kilku sekundach :) ).

Powodzenia.

Uruchamianie gaźnikowca