Data: 2010-08-16 10:28:53 | |
Autor: DoQ | |
Urwana swieca | |
jedrus pisze:
Ktos moze probowal na "lewoskretny wykretak"? Czy glowica taki "manewr" wytrzyma? Powinna wytrzymac, tak samo mi kiedys wyciagali gwint. Jakiej marki świece? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-08-16 10:44:10 | |
Autor: jedrus | |
Urwana swieca | |
DoQ pisze:
Ktos moze probowal na "lewoskretny wykretak"? Czy glowica taki "manewr" wytrzyma? Wykretak mam najwiekszy z fotki na dole http://forum.scigacz.pl/about18055.html&highlight= Swieca to NGK. To co zostalo mi w kluczu, rdzen elektrody jest przyrdzewialy a wiec jakas wada fabryczna no i nie palila walac gdzies po bokach i chyba zapiekajac gwint. Czy WD 40 da cos przed proba wykrecania? -- jedrus Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki. http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/ |
|
Data: 2010-08-16 10:47:37 | |
Autor: DoQ | |
Urwana swieca | |
jedrus pisze:
Wykretak mam najwiekszy z fotki na dole Wiedzialem :))) NGK to teraz mega dziadostwo jest, przerabialem temat wielokrotnie. przyrdzewialy a wiec jakas wada fabryczna no i nie palila walac gdzies po bokach i chyba zapiekajac gwint. Czy WD 40 da cos przed proba wykrecania? Moim zdaniem wd40 niewiele da , lub nic. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-08-16 10:53:34 | |
Autor: jedrus | |
Urwana swieca | |
DoQ pisze:
Wykretak mam najwiekszy z fotki na dole No to tylko dodam, ze te swiece od chwili kupna "robily" tylko ok 3 miesiecy. -- jedrus Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki. http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/ |
|
Data: 2010-08-16 10:57:05 | |
Autor: Michał Gut | |
Urwana swieca | |
moja tez jedna ngk pekla ale dala sie wykrecic (roil to mechanik - zakladam ze nie sciemniam).
szczerze mowiac na moj zdrowy rozum lepiej i szybciej bedzie ci ja wykrecic zdejmujac glowice. bedzie drozej ale jesli jakies ceramiczne czy metalowe farfocle spadną do dziury po swiecy to prawdopdoobnie zrobisz kuku cylindrowi. no i poza tym latwiejszy dostep bedzie (nie wiem jak u ciebie ale ja swiece mam od strony grodzi silnika...makabra. |
|
Data: 2010-08-16 12:58:38 | |
Autor: jedrus | |
Urwana swieca | |
Michał Gut pisze:
moja tez jedna ngk pekla ale dala sie wykrecic (roil to mechanik - zakladam ze nie sciemniam). Wiem, ale jak mi doradzano, po udanej probie wykreceniu resztki swiecy mam na chwilke odpalic silnik (bez tej swiecy) coby wydmuchac to co ew. tam jest. no i poza tym latwiejszy dostep bedzie (nie wiem jak u ciebie ale ja swiece mam od strony grodzi silnika...makabra. No ale holowanie w stolicy do SO to ok. 200 zeta + zdjecie/zalozenie glowicy + wymiana uszczelki + planowanie glowicy i moze jeszcze jakis nieprzewidziny "+" to wyjdzi mi taniej kupic inne Espero ;) -- jedrus Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki. http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/ |
|
Data: 2010-08-16 21:57:03 | |
Autor: Michał Gut | |
Urwana swieca | |
No ale holowanie w stolicy do SO to ok. 200 zeta + zdjecie/zalozenie glowicy + wymiana uszczelki + planowanie glowicy i moze jeszcze jakis nieprzewidziny "+" to wyjdzi mi taniej kupic inne Espero ;) mozna samodzielnie jesli masz garaz. to nie jest wielka filozofia - taki laik jak ja sobie z tym poradzil i jezdzidlo jezdzi. ale skoro autko niskiej wartosci to wiertarka, przewierc i wykrętaki lepsiejsze - powinno sie udac. penetrant raczej nie wejdzie tam ale sprobowac mozesz - nie masz nic do stracenia. niech sobie tam polezy gruba warstwa zeby sie az topilo |
|
Data: 2010-08-16 11:08:23 | |
Autor: DoQ | |
Urwana swieca | |
jedrus pisze:
Wiedzialem :)))No to tylko dodam, ze te swiece od chwili kupna "robily" tylko ok 3 miesiecy. Nawet ostatnio kolega przerabial temat swiec NGK. Zalozyl katalogowe, dwuelektrodowe do swojej V6 i na zimno mial wiecej zaplonow w kolektorach niz w cylindrach :) Wymienilismy na fabrycznego Boscha i jak reka odjal. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-08-16 13:33:36 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Urwana swieca | |
W dniu 2010-08-16 11:08, DoQ pisze:
jedrus pisze: Miałem pewne problemy z NGK. Ale raz tylko zakładałem. Miałem również problemy z BOSH-ami (3 komplety, przebiegi po 3-5kkm i już rwały). Nie mam kompletnie problemów z Iskrami (a już w sumie jakieś 10 kompletów, zmiana co ok. 20kkm). -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2010-08-16 13:38:42 | |
Autor: DoQ | |
Urwana swieca | |
Jakub Witkowski pisze:
Miałem pewne problemy z NGK. Ale raz tylko zakładałem. Widac wszystko teraz w "Turcji" klepią. Oryginalne NGK maja na opakowaniu napisy w japońskiej "cyrylicy" i te są OK. Moze zrobie dzis zdjecie opakowania to wrzuce. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-08-16 21:13:47 | |
Autor: DoQ | |
Urwana swieca | |
DoQ pisze:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/69k5UGwUYumkg79PqOMFTw?feat=directlink http://picasaweb.google.com/lh/photo/yOh-9Hjy7lAJaSFajXHC6g?feat=directlink Tak wygladaja oryginalne opakowania NGK, akurat irydowe do Suzuki. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-08-16 12:45:08 | |
Autor: P_ablo | |
Urwana swieca | |
Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4c68fc5d$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
Heh Jak znam zycie, to te swiece tylko z nadruku byly NGK... Jest to czesto podrabiany towar w Chinach. -- Picasso |
|
Data: 2010-08-16 12:53:09 | |
Autor: jedrus | |
Urwana swieca | |
P_ablo pisze:
Wiedzialem :)))No to tylko dodam, ze te swiece od chwili kupna "robily" tylko ok 3 miesiecy. Ze niby jak, towar podrabiany w hurtowni? Od lat kupuje czesci do swojego esperaka tylko w hurtowni a nie on-line i taki numer by wykrecili "mojej" hurtowni? Cos mi sie nie chce wierzyc. -- jedrus Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki. http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/ |
|
Data: 2010-08-16 22:02:07 | |
Autor: Michał Gut | |
Urwana swieca | |
Ze niby jak, towar podrabiany w hurtowni? Od lat kupuje czesci do swojego esperaka tylko w hurtowni a nie on-line i taki numer by wykrecili "mojej" hurtowni? A komu oplaca sie sciagnac kontener swiec od chinola jak nie hurtownikowi? generalnie niewiele mnie zdziwi. z mojej branzy: te same huby usb sa do kupienia po 3 zeta na allegro czy w hurtowni ktora sciaga to z chin, a za ten sam produkt ale z nadrukiem jednej z polskich marek sprzetu kosztuje hurtem po 13pln netto za sztuke. identyko - roznica w pakowaniu. te po 3 zeta sa pakowane w folie babelkowa i sa bez nadruku, te po 13 netto maja nadruk, ladny blisterek i kolorowa wkladke. roznica taka ze swiadomie markuja to badziewie swoja marka a tam masz odwrotnie - chinolce moga markowac juz u siebie jako ngk i po temacie. *zastrzegam ze nie wiem czy to podrobki czy nie, oraz czy ngk w polsce sa podrabiane czy nie* jest to jedynie prawdopodbne |
|
Data: 2010-08-17 22:14:00 | |
Autor: Plumpi | |
Urwana swieca | |
Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4c68fa29$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
Wykretak mam najwiekszy z fotki na dole Ja bym raczej stawiał na krzywo wkręconą. Dawno, dawno temu miałem podobny problem z wykręceniem. Tyle, że sam tego nie wykręcałem i wykręcili w warsztacie razem z gwintem z głowicy. Nacięli większy gwint, wkręcili spiralkę oraz świecę tym razem wkręcając ją prawidłowo. Jeżeli zaś chodzi o samo wykręcenie to nie wiem czy da radę na poxipol. Być może może pomóc dość mocne, ale umiejętne ppodgrzanie palnikiem co jest naprawdę bardzo skutecznym sposobem na zapieczone gwinty. Ale tu już trzeba bardzo ostrożnie żeby nie uszkodzić głowicy lub też nie spowodować pożaru samochodu. Można też spróbować przyspawać kawałek pręta, ale do tego potrzeba prawdziwego "sztukmistrza". Jednak osobiście zaczął bym od wykrętaka. Jeżeli chodzi o WD to ani nie zaszkodzi ani też nie pomoże. Możesz spróbować, ale raczej jest znikoma szansa, aby on dobrze spenetrował gwint. |