Urwana swieca

Data: 2010-08-16 17:55:54
Autor: Artur Maśląg
Urwana swieca
W dniu 2010-08-16 10:23, jedrus pisze:
Witam, jest jakis patent na wykrecenie urwanej swiecy bez zdejmowania
glowicy?
Swieca urwala sie podczas proby jej wykrecenia i w cylindrze pozostala
czesc z gwintem. Reszta pozostala mi w kluczu.
W sieci znalazlem sposob na "Poksipol" ale niestety, pret fi 10
zeszlifowany na szesciokat i wcisniety z poksipolem w to co pozostalo po
swiecy "obrabia" sie podczas proby wykrecenia. Moze trzeba czekac dluzej
niz 2h na stwardnienie kleju?
Ktos moze probowal na "lewoskretny wykretak"? Czy glowica taki "manewr"
wytrzyma?

Wiesz, ja bym wziął samochód na hol, albo dojechał na reszcie do
najbliższego warsztatu, który się takimi rzeczami zajmuje. Robią to
różnie, w zależności od sytuacji. Wykrętaki, dospawane pręty itd.
Ściąganie głowicy to ostateczność - od dawna potrafią naprawiać
gwint w głowicy bez jej ściągania, a co dopiero wykręcić taką
świecę.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-16 22:00:52
Autor: jedrus
Urwana swieca
Artur Maśląg pisze:

[...]

Na razie to "nie piekarnia" a pomysl Patryka wydaje mi sie calkiem, calkiem. Mam warsztat ale..... w Swidniku i teoretycznie moglbym dojechac na 3 swiecach tylko ze jest problem taki, ze jak urwalem swiece, chcialem zobaczyc jak bedzie palil na 3, bo wydawalo sie ze swieca bedzie trzymac. Odpalilem silnik i po chwili "fuknelo" cos i uslyszalem wydech z tego cylindra. Momentalnie wylaczylem i zobaczylem, ze brak elektrody z porcelanka. Nie wiem czy ja wydmuchalo czy zassalo. Sasiad ma magnes na tasmie ktorym mozna wyjac  ew. kawalek metalu z cylindra. Auto stoi na podworku a wiec mam troche kibicow. ;)
Jeden oferuje (jak uda sie wykrecic) jakis markowy odkurzacz z cienka koncowka na krora mozna naciagnac rurke plastikowa i w ten sposob wyssac z sylindra ew. syf.
Jak uda mi sie zrobic, to napisze na grupe i zapodam jaki sposob, jaki patent/wynalazek byl najskuteczniejszy.

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-08-17 14:05:16
Autor: Patryk
Urwana swieca
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> wrote:
ze brak elektrody z porcelanka. Nie wiem czy ja wydmuchalo czy zassalo.

Na pewno nie zassało, bo przecież masz elektrodę boczną, która blokuje
elektrodę środkową. Poza tym wewnętrzny kształt świecy na to nie pozwoli.

--
Patryk

Urwana swieca