Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4

Data: 2010-12-14 01:06:25
Autor: Pr0NET
Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4
Wczoraj przy dosyć wstrz±sowej jeĽdzie po nierównym lodzie pękła mi
czę¶ć uchwytu która obejmuje ramę. Czy można to gdzie¶ dokupić? Albo
macie jaki¶ hack czym to można zast±pić.

Niestety montowanie U-locka na amortyzatorze zim± się nie sprawdza.

Data: 2010-12-14 03:22:52
Autor: AlbertStonoga
On 14 Gru, 10:06, Pr0NET <bol...@gmail.com> wrote:
[...]

http://www.velo.com.pl/produkty/?m=8&pk=%&id=2911

Ja dodatkowo przypinam do ramy ta¶m± z rzepem w miejscu zagięcia
pał±ka.

Albert Stonoga

Data: 2010-12-14 12:27:24
Autor: Fabian
W dniu 14.12.2010 12:22, AlbertStonoga pisze:
[...]

HA! Dzięki za linka, nowo¶ć od 2011
http://www.velo.com.pl/produkty/?m=8&pk=%&id=3080 a mi się akurat kończy
oryginalna pomarańczowa gumka ;)

Fabian.

Data: 2010-12-14 12:47:47
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 14.12.2010 10:06 użytkownik Pr0NET napisał :
Niestety montowanie U-locka na amortyzatorze zim± się nie sprawdza.

Nie, to nie tak. Mocowanie u-locka Kryptonite się nie sprawdza.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-12-14 04:27:32
Autor: Pr0NET
Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4
On Dec 14, 12:47 pm, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl>
wrote:
Dnia 14.12.2010 10:06 u ytkownik Pr0NET napisa :

> Niestety montowanie U-locka na amortyzatorze zim si nie sprawdza.

Nie, to nie tak. Mocowanie u-locka Kryptonite si nie sprawdza.

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

W ogóle inna sprawa:

http://www.velo.com.pl/produkty/?m=8&pk=%&id=464
widać że pał±k ma dwie gumowe podkładki, hak do mocowania i gumow±
osłonę. Montowałem go zawsze na amo i teraz między podkładk± przy haku
a czę¶ci± z zamkiem mam sporo luzu (spokojnie trzecia podkładka by
weszła). Więc wygl±da, że ten sposób chyba skompresował gumow± osłonę.

Wygl±da na to, że Kryptonite testuje te produkty tylko na eleganckich
DDR.

Data: 2010-12-14 14:13:00
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Pr0NET wrote:

http://www.velo.com.pl/produkty/?m=8&pk=%&id=464
widać że pałąk ma dwie gumowe podkładki, hak do mocowania i gumową
osłonę. Montowałem go zawsze na amo i teraz między podkładką przy haku
a częścią z zamkiem mam sporo luzu (spokojnie trzecia podkładka by
weszła). Więc wygląda, że ten sposób chyba skompresował gumową osłonę.

Jakbyś dokręcił śrubkę, która znajduje się w tym haku po to, żebyś mógł
go sobie dowolnie ustawić, to nic by się nie obsunęło.

Poluzuj, przesuń, dokręć mocno.

--
KrzyĹ›

Data: 2010-12-14 05:48:38
Autor: Pr0NET
On Dec 14, 2:13 pm, Krzy¶ Cierpiętnik <b...@blah.invalid> wrote:
Pr0NET wrote:
> [...]
> a czę¶ci± z zamkiem mam sporo luzu (spokojnie trzecia podkładka by
> weszła). Więc wygl±da, że ten sposób chyba skompresował gumow± osłonę.

Jakby¶ dokręcił ¶rubkę, która znajduje się w tym haku po to, żeby¶ mógł
go sobie dowolnie ustawić, to nic by się nie obsunęło.

Poluzuj, przesuń, dokręć mocno.

--
Krzy¶

Może była jaka¶ ¶rubka, teraz hak mi wypada. Hm więc to dlatego....
Towar niby dobry pod względem złodziejodporno¶ci, ale jako¶ć słaba.
Klekotanie mnie wła¶nie wkurza. No ale póki co to zostaje wożenie w
plecaku, spróbuje jeszcze t± złaman± czę¶ć uchwytu zast±pić czym¶
innym, może płask± ta¶m± złożon± i zgrzan± na końcu. Też bez sensu, że
cały uchwyt trzeba kupić. Obawiam się jednak, że montaż na ramie
zamiast na widelcu utrudni wyci±ganie tego żelastwa.

Data: 2010-12-14 14:24:08
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Krzyś Cierpiętnik wrote:

Pr0NET wrote:

[...]

Chociaż tak właściwie, to masz rację, ale ten luz jest tam od nowości.
Właśnie mnie uświadomiłeś, że mogę tam wpakować kilka o-ringów, żeby
pozbyć się klekotania podczas jazdy.

OgĂłlnie Kryptonite nie zachwyca.

--
KrzyĹ›

Data: 2010-12-14 14:34:05
Autor: Wojciech Waga
W dniu 14.12.2010 14:24, Krzyś Cierpiętnik pisze:
Krzyś Cierpiętnik wrote:
OgĂłlnie Kryptonite nie zachwyca.

Wg mnie pomyłką jest zrobienie czegoś grubego na dwóch końcach (na jednym mocowanie, na drugim zagięcie) co utrudnia przeciśnięcie go w wąskim miejscu. No i z czasem ciężko chodzący zamek.

pozdr.
w.

Data: 2010-12-14 15:12:41
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Wojciech Waga wrote:

[...]

wÄ…skim miejscu.

Racja.

ChociaĹĽ sÄ… takie:
http://www.flickr.com/photos/9727683@N08/714022447/
(Evolution Mini i chyba większość innych)

i takie:
http://imgur.com/LzHYg.jpg
(Evolution series 4)

--
KrzyĹ›

Data: 2010-12-14 13:28:26
Autor: Michał Pysz
W dniu 2010-12-14 10:06, Pr0NET pisze:
[...]

Mi tydzień temu na ¶rodku skrzyżowania ulock spadł z widełek.
Pękła ta ta¶ma z z±bkami, chętnie bym j± sam± kupił.

mp.

Data: 2010-12-14 15:29:07
Autor: amrac
Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4
Całe to mocowanie jest do bani. Mnie strzelił z±bek blokuj±cy. Na mieszczuchu wożę po prostu na kierze. A w treningówce gdzie mam mocowanie zapinam jeszcze odblaskiem na rzep żeby wytłumić drgania.

Data: 2010-12-14 15:37:08
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4
amrac wrote:

Całe to mocowanie jest do bani. Mnie strzelił ząbek blokujący. Na
mieszczuchu woĹĽÄ™ po prostu na kierze. A w treningĂłwce gdzie mam
mocowanie zapinam jeszcze odblaskiem na rzep żeby wytłumić drgania.

Umiesz szyć? ;-)
http://www.etsy.com/shop/WalnutStudiolo?section_id=6564067

--
KrzyĹ›

Data: 2010-12-14 16:05:25
Autor: amrac
Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4
Myślałem o tym, żeby coś sobie udziergać np. z taśm poliestrowych i chyba na tym się skończy. Ale pomysł niezły - stój bo... zapinam! .. i wyciągnął uloka z kabury <rotfl>

Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4