Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4

Data: 2010-12-14 03:22:52
Autor: AlbertStonoga
Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4
On 14 Gru, 10:06, Pr0NET <bol...@gmail.com> wrote:
Wczoraj przy dosyć wstrząsowej jeździe po nierównym lodzie pękła mi
część uchwytu która obejmuje ramę. Czy można to gdzieś dokupić? Albo
macie jakiś hack czym to można zastąpić.

Niestety montowanie U-locka na amortyzatorze zimą się nie sprawdza.

http://www.velo.com.pl/produkty/?m=8&pk=%&id=2911

Ja dodatkowo przypinam do ramy taśmą z rzepem w miejscu zagięcia
pałąka.

Albert Stonoga

Data: 2010-12-14 12:27:24
Autor: Fabian
W dniu 14.12.2010 12:22, AlbertStonoga pisze:
[...]

HA! Dzięki za linka, nowość od 2011
http://www.velo.com.pl/produkty/?m=8&pk=%&id=3080 a mi się akurat kończy
oryginalna pomarańczowa gumka ;)

Fabian.

Urwany uchwyt od Kryptonite Evolution Series 4