Urząd Miasta Rybnik ponad prawem!

Data: 2009-10-08 20:39:41
Autor: Jacek
Urząd Miasta Rybnik ponad prawem!

I co mam się sądzić z UM - bez szans?
Spróbujcie tylko nie zapłacić chociażby podatku od gruntu to UM was przyciśnie.
Brak mi słow.
Przerabiałem podobny temat 2 razy.
Trzeba dowiedzieć się komu podlega dany odcinek drogi.
Pewnie będzie to jakiś zarząd dróg.
Pismo o wypłatę odszkodowania trzeba wnieśc do nich,
a oni powinni je skierować do swojego ubezpieczyciela..
Ubezpieczyciel pewnie odmówi ale jak będziesz dostatecznie uparty
to dasz sobie z nim radę.

W moim przypadku pierwszy raz skończyło się na rzeczniku
ubezpieczonych (cofałem na płatnym parkungu, koło wpadło
w dziurę i zderzak został na krawęzniku). Oj, jakie cuda wymyślali ;-)

Za drugim razem auto jadące przede mną wpadło w dziury,
a leżące w nich kamienie wybiły mi przednią szybę.
Ta sprawa skończyła się w Sądzie ale już w pierwszej instancji.
Do drugiej PZU nie odważyło sie apelować.

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-10-09 10:33:22
Autor: maximus
Urząd Miasta Rybnik ponad prawem!
Droga należy do UM Rybnik sprawdzili to sobie bo gdyby nie należała to by nawet nie przyjeliby odszkodowania do rozpatrzenia.

Jacku chętnie dowiem się od ciebie kilku spraw jak wygrać tą sprawę.
pisze do ciebie na emaila jak by nie doszło to napisz do mnie.

Urząd Miasta Rybnik ponad prawem!