Urzad nadzoru budowlanego

Data: 2009-04-08 13:47:01
Autor: mz
Urzad nadzoru budowlanego

Uzytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisal w wiadomosci news:c98ccb2b-2d22-421e-9eb8-2914d8cf017dw40g2000yqd.googlegroups.com...
Ciekawa sprawa moich znajomych - dom, w ktorym mieszka najemca, na
wniosek tego najemncy zostal skontrolowany przez Urzad Nadzoru
Budowlanego.

1.Czy Urzad ma prawo rozpoczac postepowanie na wniosek najemcy?

TAK, na wniosek kazdego o ile nie jest to anonim.

2. Nie zostali powiadomieni wszyscy wlasciciele o ogledzinach budynku,
ale zostala wydana decyzja. Zatem tym wspolwlascicielom sluzy
odwolanie i uniewaznienie decyzji, poniewaz nie zostali poinformowani
o ogledzinach?

Odwolanie od decyzji przysluguje zawsze od kazdej decyzji

Piszesz o sobie czy o znajomych ;) ?

Data: 2009-04-08 04:59:10
Autor: VoyteG
Urzad nadzoru budowlanego
On 8 Kwi, 13:47, "mz" <lubies...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "VoyteG" <Voy...@hotpop.com> napisal w wiadomoscinews:c98ccb2b-2d22-421e-9eb8-2914d8cf017dw40g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

> o ogledzinach?

Odwolanie od decyzji przysluguje zawsze od kazdej decyzji

Pisze o bliskich mi znajomych, ktorym pomagam - to nie jest moja
nieruchomosc, ale czy moglbys merytorucznie odpowiedziec na pozostale
pytania?

Urzad nadzoru budowlanego