Urząd pracy: a może zostanie pani striptizerką...

Data: 2010-02-05 20:41:45
Autor: awe
Urząd pracy: a może zostanie pani striptizerką...
Data: 2010-02-05 20:42:34
Autor: awe
Urząd pracy: a może zostanie pani striptizerką...
Data: 2010-02-05 20:59:11
Autor: awe
Urząd pracy: a może zostanie pani striptizerką...

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hkhse4$dp1$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkhrum$6co$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Urzad-pracy-a-moze-zostanie-pani-striptizerka...,wid,11930778,wiadomosc.html

a może kurwom Jarusia Kaczynskiego?
-- -- -- -- --
lecz sie, zabierz cyca
awe

Data: 2010-02-05 22:38:30
Autor: awe
Urząd pracy: a może zostanie pani striptizerką...

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hkht2b$eqo$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkhsv7$9jv$1news.onet.pl...
lecz sie, zabierz cyca
awe

ale na twoj koszt kurwi synku?
-- -- -- -- -- -- --
sluchaj wierz mi ze to wystarczy zeby cie znalezc i wytlumaczyc ci na czym polegal twoj blad
awe

Data: 2010-02-05 22:56:48
Autor: raff
[...]

Prosze bardzo. To nie jest trudne:
http://www.myspace.com/grzegorzkruk

R.

Data: 2010-02-06 00:54:57
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hki471$s9$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
semickie rysy, biedny czlowiek
awe

Data: 2010-02-06 13:45:52
Autor: raff
[...]

Zapatrzony w dal. Pewnie wypatruje Euro.

R.

Data: 2010-02-06 15:44:06
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hkjoa1$mc2$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
a to nie spadlo mu na glowe? moze dostal moneta w czolo
awe

Data: 2010-02-06 18:00:42
Autor: raff
[...]

Jesli monety Euro są w cegłówkach, to mu spadlo.

R.

Data: 2010-02-06 18:41:43
Autor: Prawusek

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message

> -- -- -- -- -
> a to nie spadlo mu na glowe? moze dostal moneta w czolo

Jesli monety Euro są w cegłówkach, to mu spadlo.

R.

To ma płaskie czółko - pod piwo dobre, byle nie podpijał jak się postawi...

Data: 2010-02-06 00:54:12
Autor: awe

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hki3l2$pbm$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hki2o9$s7e$1news.onet.pl...
sluchaj wierz mi ze to wystarczy zeby cie znalezc

Ja juz cie znalazlem mały chujku z Gdanska:
Twoj IP to: 89.206.12.10
host10-89-206-12.limes.com.pl
inetnum:        89.206.0.0 - 89.206.63.255
netname:        LIMES
descr:            LIMES s.c. Internet Communication
country:         PL
org:              ORG-Ls47-RIPE

http://www.limes.com.pl/
czizbi>?:-)
awe

Data: 2010-02-06 06:06:45
Autor: zbig
Urząd pracy: a może zostanie pani striptizerk ą...
On 6 Lut, 00:54, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Sam Brown" <sbr...@news.united.world> napisał w wiadomościnews:hki3l2$pbm$1speranza.aioe.org...
To nie jest Kruk, to raczej Sharon z SCP.

Urząd pracy: a może zostanie pani striptizerką...