Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.

Data: 2016-10-05 22:38:29
Autor: Smok Eustachy
Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.
Witajcie!
Pada powoli drukarka Brother DCP 145. Problem z jakością druku i ksera, trzeba to czyścić kombinować. W sensie głowice z menu.
Była dość intensywnie wykorzystywana więc raczej się nie opłaca grzebać w tym, nawet jakby się dało.

Potrzebna będzie nowa. Myślałem o Brotherze nowym, jakiś czas temu były po nieco ponad 300 zł ale teraz skoczyło do 500. Nie opłaca się chyba.

Wymagania są takie:
1. Druk w kolorze, więc atrament.
2. Tanie tusze najlepiej z rozdzielonymi kartridżami kolor.
3. Urządzenie wielofunkcyjne, więc skaner.
4. Żeby miało wewnętrzny podajnik na papier.
5. WiFi.
6. Stery pod Linuksa mogą być.
7. Trwałe.

I w tym kontekście rozpatruję cenę.

Ma ktoś jakieś doświadczenia. Brother oszalał trochę kurna.

Data: 2016-10-05 23:45:57
Autor: Animka
W dniu 2016-10-05 o 22:38, Smok Eustachy pisze:
[...]

Szukaj na Alledro drukarek HP od Loco Peterka. Ja (odpukać) od dluzszego już czasu nie żaluję. Drukuje pięknie.
Jak chcesz wydrukować na deugiej stronie to wkladasz kartkę/papier ta stroną, ktora wydrukowała-od góry. Nie jest to klopotliwe. No i tusze kupuję tylko u tej osoby.w tej firmie. Tusz na bardzo długo starcza. Drukarkę można wylączać.

--
animka

Data: 2016-10-08 13:00:08
Autor: Poldek
[...]

Coś z Epsonów ze stałym zasilaniem, np. Epson L365.

Data: 2016-10-08 17:00:59
Autor: Smok Eustachy
Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.
W dniu 08.10.2016 o 13:00, Poldek pisze:
Epson L365
Drogi. Wolę Brothera w tej sytuacji

Data: 2016-10-08 20:11:17
Autor: wO.Ă´hoo!
W dniu 05.10.2016 o 22:38, Smok Eustachy pisze:
Potrzebna będzie nowa. Myślałem o Brotherze nowym, jakiś czas temu były
po nieco ponad 300 zł ale teraz skoczyło do 500. Nie opłaca się chyba.

Dwa lata temu kupiłem J4120DW jakoś za 500 zł na allegro od media expert. Dziś najtańsza oferta 539 zł.
W każdym razie działa już na tanich zamiennikach i działa. A dwa dobre Epsony 350 + 400 zł kurza się na szafie zepsute. Pierwszy miał prawo, bo służył lata, ale drugi to typowa "postarzanka" - drukarka po dwóch latach przestała rozpoznawać nawet oryginalny wkład z tuszem.
Tak że zastanów się, czy wolisz kupić raz i mieć spokój na jakiś czas, czy co 2 lata kupować taką za 300 zł.

Data: 2016-10-09 15:49:03
Autor: Smok Eustachy
W dniu 08.10.2016 o 20:11, wO.ôhoo! pisze:
[...]

Mój Brother DCP 135C to już ma chyba 9
250 zł kosztował

Data: 2016-10-09 23:16:31
Autor: Smok Eustachy
[...]

Tusze po 8 zł czy są tańsze?
To A3 ma?

Data: 2016-10-10 04:06:22
Autor: wO.Ă´hoo!
Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.
W dniu 09.10.2016 o 23:16, Smok Eustachy pisze:
Tusze po 8 zł czy są tańsze?

Nie wiem czy są tańsze, bo najtańszych bym nie kupił. Wziąłem w miarę sprawdzone "KPT" (Korean Printing Technology), z aukcji:
"Posiadają certyfikat ISO 9001.
Testowane przez Korean Printing Technology.
Posiadają gwarancję - 24 miesiące."

54 zł + 9 najtańsza opcja wysyłki (Pocztex Kurier48)
za 5 tuszy: kolory + 2 czarne XXL.

To A3 ma?

Ma. Podajnik pionowy z tyłu.

Data: 2016-10-10 20:55:36
Autor: Adam
W dniu 2016-10-10 o 04:06, wO.ôhoo! pisze:
[...]

Jaka pojemność tuszy?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-10-12 02:49:03
Autor: wO.Ă´hoo!
Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.
W dniu 10.10.2016 o 20:55, Adam pisze:
Jaka pojemność tuszy?

Na wkładach nie ma takiej informacji. Na czarnym jest napis w kółeczku "XL".
Natomiast obawiam się, że choćby w każdym był hektolitr, to oprogramowanie liczy sobie wydrukowane "strony" i w końcu stwierdzi, że wystarczy tego dobrego. Jak rozebrałem czarny oryginał Brothera, to tuszu w zbiorniczku pewnie by wystarczyło na całkowite zadrukowanie strony na czarno i jeszcze zostało.

Data: 2016-10-13 17:49:30
Autor: Smok Eustachy
W dniu 12.10.2016 o 02:49, wO.ôhoo! pisze:
[...]

Inaczej: ile wychodzi na jednym pojemniku?
Ten Brother DCP 145C pociągnał na tuszach za 4 zł chyba z 8 lat

Data: 2016-10-14 12:25:34
Autor: wO.Ă´hoo!
W dniu 13.10.2016 o 17:49, Smok Eustachy pisze:
Inaczej: ile wychodzi na jednym pojemniku?
Ten Brother DCP 145C pociągnał na tuszach za 4 zł chyba z 8 lat

Na takie pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Jak jest potrzeba, to ja drukuję choćby zdjęcie w najwyższej jakości, a jak się kończy tusz, to po prostu wkładam nowy.

8 lat drukowania za 16 zł? Co było drukowane? Jedna faktura na miesiąc? Nowsze drukarki lubią sobie same przeczyścić głowicę, na co oczywiście zużywają trochę tego tuszu. Wyłączania nie praktykuję.

Data: 2016-10-14 06:50:27
Autor: smokeustachy
Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.
Cena jednego tusza 4 zl

Data: 2016-10-17 10:31:10
Autor: Chris
Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.
W dniu 2016-10-05 o 22:38, Smok Eustachy pisze:
Potrzebna będzie nowa drukarka.

Podepnę się pod temat.

1. Druk w kolorze.
2. Urządzenie wielofunkcyjne, więc skaner.
3. Żeby miało wewnętrzny podajnik na papier.
4. WiFi.
5. Tania eksploatacja na oryginalnych tuszach.
6. Jakość fotograficzna.
7. Cena do 1500 zł (mniej więcej).
8. Nowa na FA więc używki z aukcji odpadają.

Miał być Epson L655 ale testy pokazują średnią jakość foto :(
Fajnie jak by był Canon ze względu na jakość foto ale ten nie ma ITS-a :(

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-11-02 23:57:34
Autor: Poldek
W dniu 2016-10-17 o 10:31, Chris pisze:

Miał być Epson L655 ale testy pokazują średnią jakość foto :(

Jakie testy?
Mam Epsona L110, czyli ta sama technologia drukowania, te same tusze, tylko brak wbudowanego skanera i WiFi. I jakość drukowania zdjęć jest super (oczywiście biorąc pod uwagę, że to nie jest drukarka foto, tylko "normalna" biurowa). Oczywiście zdjęcia drukowane tymi tuszami nie-photo jeżeli wiszą na ścianie to płowieją po paru miesiącach, ale mi to lotto, bo sobie i tak drukuję inne. Jeżeli ktoś chce mieć super jakość zdjęć i trwałość wydruków foto, to powinien rozglądać się za drukarką PHOTO.

Urządzenie Wielofunkcyjne Atramentowe.