Urządzenie do przeglądania neta z wifi

Data: 2009-08-30 23:59:56
Autor: astro
Urządzenie do przeglądania neta z wifi
Uzytkownik Marcin Kocur <marcin2006@gmail.com.wytnij> napisal w wiadomosci
<news:h79bd8$h79$1news2.ipartners.pl>
Chciałbym sobie ułatwić życie przez kupno jakiegoś urządzonka, które
będzie mi mogło służyć w dowolnej chwili, nie uruchamiając się zbyt
długo i nie żrąc zbyt dużo prądu

Znalazlem kolejny, ciekawy model: ASUS MyPal A696. Mozna go na Allegro
kupic za okolo 400 zl. Niestety jego 3.5" ekran ma rozdzielczosc tylko 320
x 240px. Pamietaj, ze starsze niz 6.0 wydania Windows Mobile nie obsluguja
sieci WiFi szyfrowanych standardem WPA2.
www.benchmark.pl/artykuly/testy/Asus_MyPal_A696/strona-1.html
Za jakis czas w calym kraju dostepny powinien byc bezplatnie internet
poprzez UMTS.
www.media2.pl/telekomunikacja/55453-kto-zaoferuje-darmowy-internet-dla-wszystkich.html
www.media2.pl/telekomunikacja/55053-komorki:-darmowy-internet-u-wszystkich.html
Wtedy kombajn z telefonem bedzie szczegolnie przydatny. Z drugiej strony,
zanim projekt wejdzie w zycie, pewnie telefony stanieja na tyle, ze zakup
taniego palmtopa bez GSM moze sie teraz oplacic.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-08-31 01:29:01
Autor: Animka
astro pisze:

[...]

Niestety, Orange, Era, Play i Hejach nie zadeklarowały się tylko jakiś Areo i jeszcze coś (nie zapamiętałam).

--
animka

Data: 2009-09-01 10:49:58
Autor: lis6502
Urządzenie do przegl ądania neta z wifi
Dnia pańskiego Mon, 31 Aug 2009 01:29:01 +0200
Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wymodził:

astro pisze:

> [...]

Niestety, Orange, Era, Play i Hejach nie zadeklarowały się tylko
jakiś Areo i jeszcze coś (nie zapamiętałam).

Czytajac watek od poczatku zdazylem postawic linuksa na Toshibie 1670
cds (notabene, 550 mhz, 4gb karta cf, dwa sloty pcmcia) ;) Taki sprzet
wydaje mi sie najlepszym rozwiazaniem: po co hakowac sterowniki od
grafiki, skoro spokojnie do czytania dokumentow, pisania i sufrowania
po necie (zwlasza bez bajerow typu flash) spokojnie wystarczy? Pelne
qwerty, bateria ok 3h, bezglosny, a do sprzetu w tym wieku peryferia
zamkna sie w 50 pln? Dodatkowym atutem jest matyrca o rozdzielczosci
800x600; znowu do dokumentow, www spokojnie wystarczy. Buczy? Grzeje
sie? Oryginalnie montowanego celerona 550 mhz wymienilem na pentium III
750mhz, jednak taktowanie pozostawilem stare. Tutaj nie ma sie co
grzac ;) Z racji braku dysku najglosniejszym elementem zestawu jest
klawiatura ;) Dobrze popytac, poszukac na allegro i wyrobisz sie w
setce, moze poltorej. Mnie to przyszlo: 50pln laptop: 20pln
przejsciowka cf>ide, 15pln procesor, 10pln 256 ramu, 10pln ethernet
(wifi nie potrzebuje, ale jest 'w opcji ;)' i w autobusie spokojnie
czytam sobie 'latwy sposob na rzucenie palenia' ;). Sprobuj polaczyc
wygode z cena przy pomocy komorki. Pozdrawiam, 6502

Urządzenie do przeglądania neta z wifi