Urządzenie wielofunkcyjne do domu.

Data: 2016-05-10 08:34:53
Autor: Marcin G.
Urządzenie wielofunkcyjne do domu.
W drukarce atramentowej, której do tej pory używałem zaschła głowica i próby udrożnienia nie przynoszą skutku.
Szukam dla siebie urządzenia wielofunkcyjnego.  Nie skreślam w 100 % atramentu, ale wolałbym laser ponieważ zdarza mi się nie drukować przez długi okres czasu i dla mojego Epsona był to problem (np. po miesięcznej lub dłuższej przerwie).
Warunki i wymagania:
- wydruk sporadyczny, niewielka ilość stron
- raczej z dupleksem,
- Wifi, ewntualnie LAN,
- dobra jakość druku,
- tania w eksploatacji i zakupie,
- wolałbym kolor, ale laserowe są drogie, a atramentowe przy moim sposobie użytkowania chyba raczej się nie sprawdzi.

Kiedyś do małej firmy ktoś tutaj mi polecił Brother DCP-L2520DW, czy to ciągle jest dobry wybór? Może coś innego w zbliżonej cenie lub nieco droższe, ale warte dopłaty byście mi polecili?

Pozdrawiam,
Marcin G.

Urządzenie wielofunkcyjne do domu.