Urządzenie drukujące All-in-One - głó wnie jako skaner sieciowy

Data: 2011-10-30 16:13:53
Autor: Michal
Urządzenie drukujące All-in-One - głó wnie jako skaner sieciowy
Cześć,

Jak teraz zachowują się drukarki 4in1 (drukarka kolorowa, skaner sieciowy wifi i skanujący na kartę/flash, faks, kopiarka do pojedynczych stron) gdy zużyje się atrament?
Woła o wymianę i bez tego nie działają pozostałe funkcje
urzadzenia (przede wszystkim skaner sieciowy i faks) czy też zgłasza konieczność wymiany pojemnika, ale mimo wszystko pozostałe funkcje działaj, nawet po wyczerpaniu atramentu?
Chodzi mi przede wszystkim o praktyczne doświadczenia z urządzeniami Lexmarka - w szczególności modelem Lexmark PRO 205 (specyfikacja techniczna pasuje mi idealnie).

O pojawiających się problemach z głowicą wiem, ale po pierwsze od tego jest 5 letnia gwarancja, a nie 1 rok jak teraz w tanich, pastikowych atramentówkach HP, dwa że nie zamierzam stosować zamienników nawet przy ekstremalnie drogim atramencie Lexmarka - to ma być urządzenie do skanowania sieciowego od czasu do czasu, w tym po wifi (10 letni skaner CCD woła o wymianę - raz że zaczęły się przebarwienia, dwa że jest STRASZNIE wolny, trzy - jest jeszcze na LPT, a ten interfejs zniknął z nowych płyt - obecny Asus M4A77TD PRO jest jedną z ostatnich z LPT).
Fax też się raz na parę miesięcy przyda, a może raz na miesiąc użyję do wydrukowania kolorowej okładki do gry kupionej na Steamie (nie lubię nie opisanych płyt) czy skopiowania 1 strony b/w dokumentu gdy nie chce mi się włączyć komputera by skopiować i wydrukować 1 stronę na laserówce - w domu są dwie drukarki laserowe (nieśmiertelny HP5N z duplexerem, modułem sieciowym i kasetą na 12.000 stron do drukowania całych ustaw) oraz HP2100 do wydruków mniejszych dokumentów z dobrą jakością ("wychodzących"), więc nie będzie to urządzenie do drukowania dużej ilości dokumentów - do takich zastosowań nie brałbym pod uwagę 4-in-1 atramentowego - zjadłyby mnie koszty. Martwi mnie tylko czy po skończeniu się atramentu pozostałe funkcje urządzenia (skaner i fax) nie odmówią posłuszeństwa wołając o wymianę, mimo że do działąnia tych elementów atrament nie jest potrzebny. Jak to w praktyce wygląda, bo w sieci nie widzę konkretnej odpowiedzi, a w instrukcji próżno tego szukać.

--
/MB

Urządzenie drukujące All-in-One - głó wnie jako skaner sieciowy