Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.

Data: 2011-03-07 18:07:27
Autor: Przemysław Warzywny
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.
Piotr Kownacki i Andrzej Duda, ministrowie z kancelarii Lecha Kaczyńskiego zwracali się do Prokuratora Generalnego w sprawie ułaskawienia wspólnika Marcina Dubienieckiego, Adama S. - dowiedziało się Radio ZET. Wcze¶niej obaj ministrowie twierdzili, że sprawy nie pamiętaj±. - Oni musz± to pamiętać! - podkre¶lał wcze¶niej w TVN24 doradca prezydenta Komorowskiego Tomasz Nałęcz. Kancelaria prezydenta zajmie się wyja¶nieniem tej sprawy.

24 lutego 2009 r. Andrzej Duda w pi¶mie do prokuratora generalnego prosił o akta biznesmena Adama S., natomiast Piotr Kownacki 8 maja 2009 r. poprosił o oficjaln± opinię w sprawie ułaskawienia. Poinformował też o tym, że Adam S. wyst±pił do prezydenta z wnioskiem o ułaskawienie.

W kolejnym pi¶mie 8 maja 2009 roku minister Piotr Kownacki oficjalnie wyst±pił do prokuratora generalnego o wydanie opinii w sprawie wszczętej procedury ułaskawienia biznesmena. Poprosił również, by prokuratura nie zasięgała opinii s±du, który skazał Adama S. Jest to pro¶ba dopuszczalna, ale - jak mówi informator Radia ZET - bardzo rzadko spotykana.

[...]

Zarówno Kownacki jak i Duda pytani przez dziennikarzy o sprawę ułaskawienia Adama S. twierdzili, że tej konkretnej sprawy nie pamiętaj±.

- Prezydent Lech Kaczyński w tej sprawie jest poza podejrzeniem - twierdzi doradca prezydenta Komorowskiego, Tomasz Nałęcz. Według niego "gołym okiem" widać podejrzenie nieuczciwo¶ci w sprawie ułaskawienia Adama S. - Prezydent ma sztab urzędniczy, któremu ufa. To urzędnicy sprawdzaj± wszystko i przygotowuj± dokumenty - powiedział doradca prezydenta w TVN24.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Urzednicy-Lecha-Kaczynskiego-sklamali-Sa-nowe-fakty,wid,13198437,wiadomosc.html

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiaj± się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępc±, którego ułaskawił nieżyj±cy prezydent".

Data: 2011-03-07 19:20:31
Autor: [he®sk]
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.
On Mon, 7 Mar 2011 18:07:27 +0100, Przemysław Warzywny <Brońmy RP
przed pisem@...pl> wrote:

Piotr Kownacki i Andrzej Duda, ministrowie z kancelarii Lecha Kaczyńskiego zwracali się do Prokuratora Generalnego w sprawie ułaskawienia wspólnika Marcina Dubienieckiego, Adama S. - dowiedziało się Radio ZET. [...]

 no to slicznie. cudownie. prawo i sprawiedliwosc. urzednicy lizacy
 stopy pana. pan laskawie ulaskawia kumpla przyszlego ziecia.  afera hazardowa przy tym numerze to pikus. afera z ulaskawieniem
 siega najwyzszych szczytow wladzy. najwiekszy polski patriota  okazal sie lajadakiem wykorzystujacym stanowisko do zamiatania  pod dywan. skojarzenie jest proste - m a f i a !!!

Data: 2011-03-07 19:39:24
Autor: jadrys
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłama li? Są nowe fakty.
W dniu 2011-03-07 19:20, "[he®sk]" pisze:

[...]

I czego gardłujesz? Zostało złamane prawo?

Data: 2011-03-07 19:46:26
Autor: [he®sk]
On Mon, 07 Mar 2011 19:39:24 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   pod dywan. skojarzenie jest proste - m a f i a !!!

I czego gardłujesz? Zostało złamane prawo?

 alez skad!!! wszystko jest cacy.
 zgodnie z prawem i sprawiedliwoscia.
 normalnoscia jest ulaskawianie kolesi przyszlego ziecia.
 dla ulatwienia dodam, ze ziec jest synalkiem barona sld.

Data: 2011-03-07 19:56:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-07 19:46, "[he®sk]" pisze:

[...]

No cóż, skoro nie zostało złamane to pozostaje tylko uszanować jego decyzję o ułaskawieniu.

Data: 2011-03-07 20:08:13
Autor: [he®sk]
On Mon, 07 Mar 2011 19:56:22 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

No cóż, skoro nie zostało złamane to pozostaje tylko uszanować jego decyzję o ułaskawieniu.

 alez szanujemy. wszyscy szanujemy. ulaskawienie przestepcy,
 zwlaszcza kolesia przyszlego ziecia to takie przyzwoite.
 cieszymy sie, a jednoczesnie zalujemy ze mielismy takiego
 ludzkiego prezydenta. gdyby zyl ulaskawilby jeszcze kilku
 kolesi z otoczenia sld. jakiez to ludzkie panisko bylo!

Data: 2011-03-07 20:14:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-07 20:08, "[he®sk]" pisze:
[...]

Tak, wĹ‚aĹ›nie wobec przestÄ™pcĂłw ma Prezydent RP prawo do zastosowania Ĺ‚aski. I  dlatego nasze chciejstwo - dlaczego ten a nie inny jest zupeĹ‚nie pozbawione sensu.

Data: 2011-03-07 20:24:54
Autor: [he®sk]
On Mon, 07 Mar 2011 20:14:37 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   ludzkiego prezydenta. gdyby zyl ulaskawilby jeszcze kilku
>   kolesi z otoczenia sld. jakiez to ludzkie panisko bylo!

Tak, wła¶nie wobec przestępców ma Prezydent RP prawo do zastosowania łaski. I  dlatego nasze chciejstwo - dlaczego ten a nie inny jest zupełnie pozbawione sensu.

 oczywiscie. zwlaszcza dla kolesi swego ziecia. w trybie galopujacym.

Data: 2011-03-07 20:29:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-07 20:24, "[he®sk]" pisze:
[...]

Tak, właśnie wobec przestępców ma Prezydent RP prawo do zastosowania
Ĺ‚aski. I  dlatego nasze chciejstwo - dlaczego ten a nie inny jest
zupełnie pozbawione sensu.
  oczywiscie. zwlaszcza dla kolesi swego ziecia. w trybie galopujacym.

A daj spokój, - nie był to jakiś pedofil-recydywista..

Data: 2011-03-07 20:33:27
Autor: [.he®sk.]
On Mon, 07 Mar 2011 20:29:43 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   oczywiscie. zwlaszcza dla kolesi swego ziecia. w trybie galopujacym.
A daj spokój, - nie był to jaki¶ pedofil-recydywista..

 oczywiscie, ze nie. to byl wspolnik ziecia od szemranych interesow.
 czego nie robi sie dla rodziny, zwlaszcza, ze na horyzoncie wisialo
 poparcie sld. przypomne, dubieniecki to znany na pomorzu bawidamek,
 synalek barona sld. --

Data: 2011-03-08 12:22:44
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-07 20:33, "[.he®sk.]" pisze:
[...]

Te cechy nie czynią z niego przestępcy.

Data: 2011-03-07 20:45:18
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-07 20:14, jadrys pisze:
Tak, właśnie wobec przestępców ma Prezydent RP prawo do zastosowania
Ĺ‚aski. I  dlatego nasze chciejstwo - dlaczego ten a nie inny jest
zupełnie pozbawione sensu.

sedzia w swojej niezawislosci moze uniewinnic nawet zwyrodnialego morderce ktorego zlapano na goracym uczynku. Nie zmienia to faktu ze ocena moralna jest dopuszczalna. Nikt nie podwaza legalnosci tego kroku.

--
the_foe

Data: 2011-03-08 12:23:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-07 20:45, the_foe pisze:
[...]

A daj spokój z tym szukaniem moralności w polityce.

Data: 2011-03-07 20:02:17
Autor: Kaczysta

Użytkownik ""[he®sk]"" <co.to.za.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:hu9an6houqaerm63h9afup02ulsp207udk4ax.com...
> [...]

normalnoscia jest ulaskawianie kolesi przyszlego ziecia.
dla ulatwienia dodam, ze ziec jest synalkiem barona sld.
Nie kłam - to nie jest zięć - on nie jest mężem córki prezydenta.
Po drugie - to ułaskawienie (nagle wyciągniete jak królik z kapelusza - widocznie było silne zapotrzebowanie - zbliża się 10 kwietnia, a więc należy obrzuci gównem L. Kaczyńskiego) jest drobiazgiem w porównaniu z ułaskawieniami pospolitych oprcchów i gangsterów przez Wałęsę i Kwaśniewskiego.
AZ

Data: 2011-03-07 20:14:42
Autor: [he®sk]
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.
On Mon, 7 Mar 2011 20:02:17 +0100, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
> dla ulatwienia dodam, ze ziec jest synalkiem barona sld.
Nie kłam - to nie jest zięć - on nie jest mężem córki prezydenta.

 pisze wyraznie: kolesi przyszlego ziecia. dubieniecki chyba
 wciaz jest mezem corki s.p. lecha kaczynskiego, prawda?

Po drugie - to ułaskawienie (nagle wyci±gniete jak królik z kapelusza - widocznie było silne zapotrzebowanie - zbliża się 10 kwietnia, a więc należy obrzuci gównem L. Kaczyńskiego) jest drobiazgiem w porównaniu z ułaskawieniami pospolitych oprcchów i gangsterów przez Wałęsę i Kwa¶niewskiego.
AZ

a u was bija murzynow. nie moja rzecza jest kto i dlaczego wyciagnal z cylindra wylinialego krolika. faktem jest, ze
prezio byl wyjatkowo laskawy dla szemranych kolesi pana dubinieckiego,aktualnie meza marty z domu kaczynska. okazuje sie, ze ten najwiekszy polski patriota wszechczasow ma raczki ubabrane w gowienku i prosze nie zwlac, ze to wina
kownackiego czy innego urzednika. ulaskawienie podpisal lech,
a kownacki za podwazanie tego ulaskawienia zostal wygnany precz.

Data: 2011-03-07 19:23:50
Autor: obserwator
wrote:

> [...]

kownackiego czy innego urzednika. ulaskawienie podpisal lech,
a kownacki za podwazanie tego ulaskawienia zostal wygnany precz.

Prezydent ma prawo ulaskawic kogo mu sie podoba. To jeden z jego przywilejow.

ps. prosilem abys pisal na tej grupie pod jednym nickiem, skoro chcesz twoje
teksty byly wiarygodne.
Troll to czlowiek niespecjalnie rozumny.

Data: 2011-03-07 21:22:01
Autor: Przemysław Warzywny
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.
Użytkownik ""[heRsk]"" <co.to.za.bigbrednie@interia.pl> napisał

[...]

Otoczka tej sprawy to jest dopiero smaczek! To nie skazany prosił o łaskę, a ułaskawiaj±cy nie był zainteresowany opini± s±du, pomimo, że prokuratura się sprzeciwiała ułakawieniu!!! Ten od "spieprzaj dziadu", "ja cię załatwię stokrotko", małpek, l±dowania w Tibilisi jeszcze jest na Wawelu. Skandal! Chcieli, zeby układ ujrzał ¶wiatło dzienne, to gmaj±!

Przemek

Data: 2011-03-07 19:58:40
Autor: Kaczysta
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.
Uprzejmie przypominam, że Kownackiego swego czasu prezydent spu¶cił po brzytwie - m.in. wła¶nie za to, że nie dopilnował procedur w Kancelarii. Potem Kownacki miał stałe sesje w TVN w pluciu na prezydenta i na PiS. Rola tego typa w otoczeniu Lecha Kaczyńskiego czeka na wyja¶nienie - to może być ciekawe.
AZ

Data: 2011-03-07 20:52:21
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-07 19:58, Kaczysta pisze:
[...]

a dlaczego Kownacki mialby pomagac zieciowi Prezydenta (sam z siebie)? Gdyby to byl jego ziec to rozumiem. To byl ziec Prezydenta. Prezydent podpisuje laski. W trybie prezydenckim takich lask bylo 18. Lk jako prawnik chyba powinien byl zauwazyc ze nie ma opinii sadu - nikt ich nie pytal. Walesa ws Slowika przynajmniej mial podkladke, ze sad sie przychylil a ulaskawienie bylo w normalnym trybie czyli takich paierow Walesa mial kilka tysiecy w czasie kadencji a nie 18.

--
the_foe

Data: 2011-03-07 20:14:36
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
[...]

 mogl to robic z powodow prozaicznych.
Teraz ja puszcze wodze fantazji i napisze tak: Kownacki to facet ktory np. byl kretem lub wykorzystywal stanowisko do
zalatwiania swoich prywatnych intersow..
Prezydent sie go pozbyl, kiedy mu Kownacki kolejny raz podpadl.

Jego pozniejsze zachowania, swiadcza o tym, ze Kownacki nie byl uczciwym i
lojalnym pracownikiem.

Data: 2011-03-07 21:25:56
Autor: u2
W dniu 2011-03-07 21:14,  obserwator pisze:
[...]

Tak co¶ czułem że w otoczeniu prezydenckim same krety :)

Zgodnie z powiedzeniem jankeskim : chcesz mieć przyjaciela w białym domu
to kup sobie psa :)

Data: 2011-03-07 20:55:43
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Tak co¶ czułem że w otoczeniu prezydenckim same krety :)

Zgodnie z powiedzeniem jankeskim : chcesz mieć przyjaciela w białym domu
to kup sobie psa :)

Marszalek Piłsudski, twierdzil, ze kiedy chcial przekazac jakas tajna
informacje, to nigdy nie mial pewnosci, czy jej juz nie znaja wrogowie Polski.
Tyle tych kundli kolo niego sie krecilo.

Data: 2011-03-07 22:11:00
Autor: sofu
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.
Ja słyszałem o czym¶ daleko bardziej niepokojacycm.
Ponoć Lech Kaczyński osobiscie nalegał na to aby upro¶cić i przyspieszyć procedurę ułaskawienia wspólnika swojego ziecia.
Tam chodziło o pominięcie czego¶  w procedurze opiniowania przez ministra sprawiedliwo¶ci czy cos w tym rodzaju?
Czyli nie było to tak, że kto¶ podsun±ł Lechowi Kaczyskiemu dokument ułaskawiajacy do podpisania, a ten ufny podpisał nie wchodz±c w meritum sprawy.
Tylko o to, że to Kaczyński był w tym wypadku prowodyrem i moderatorem ułaskawienia.
Ktos powie, że prezydent ma prawo do ułaskawienia przestepcy. Zgoda, ale to jego prawo ma zastosowanie do szczególnych przypadków.
Istnieje cos takiego jak moralno¶ć sprawowania urzędu. Pytanie czy to ułaskawienie było zasadne i moralne?
Czy nie był to czsasem przykład nepotyzmu i arogancji władzy? I jak maj± sie do tego szumne hasła typu - PRAWO I SPRAWIEDLIWO¦Ć ?

sofu

Data: 2011-03-07 21:19:53
Autor: obserwator
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Ja słyszałem o czym¶ daleko bardziej niepokojacycm.
Ponoć Lech Kaczyński osobiscie nalegał na to aby upro¶cić i przyspieszyć procedurę ułaskawienia wspólnika swojego ziecia.

ale gdzie slyszales? --

Data: 2011-03-07 22:22:05
Autor: u2
W dniu 2011-03-07 22:19,  obserwator pisze:
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Ja słyszałem o czym¶ daleko bardziej niepokojacycm.
Ponoć Lech Kaczyński osobiscie nalegał na to aby upro¶cić i przyspieszyć procedurę ułaskawienia wspólnika swojego ziecia.

ale gdzie slyszales?
Pewnie w GWnie przeczytał :)

Data: 2011-03-08 07:28:53
Autor: sofu
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d754c83$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

-- -- -- -- -

Pudło!
Nie używam GW.
Dupę wycieram papierem toaletowym.

sofu

Data: 2011-03-07 22:21:16
Autor: u2
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłama li? Są nowe fakty.
W dniu 2011-03-07 22:11, sofu pisze:
Ja s³ysza³em o czym¶ daleko bardziej niepokojacycm.
Ponoæ Lech Kaczyñski osobiscie nalega³ na to aby upro¶ciæ i przyspieszyæ procedurê u³askawienia wspólnika swojego ziecia.

No co ty, a gdzie dowody ? Piszesz tak, bo tak rzuciło GWno w publikę ? :)

Data: 2011-03-08 09:25:25
Autor: MH
[...]

================

Jak na razie to tylko domysły. Ile w tym prawdy , niewiadomo. Abstrahuj±c
jednak od tych "rewelacji" , ułaskawienie jest spraw± BARDZO poważn± i od
poważnego urzędnika państwowego należy wymagać zaznajomienia się z wnioskiem i
jego uzasadnieniem. Dlatego też nie wierzę w bezwiedne podpisanie tak ważnego
dokumentu "w biegu" , tak jak się podpisuje np. zamówienie na małpki.
Zakładaj±c więc , że poważne stanowisko państwowe było piastowane przez
poważnego faceta ,wnioskuję że ów dokument łaski został podpisany w pełni
¶wiadomie. I dajmy spokój z pieprzeniem , że kto¶ mu minę podstawił. Może tak
, może nie. Tak czy inaczej , ludzie tego pokroju powinni mieć miejsce
spoczynku stosowne do ich dokonań za żywota.

MH

Data: 2011-03-08 11:02:37
Autor: u2
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il4sm4$7nl$1inews.gazeta.pl...

Zdecydowanie tak!

u2

Data: 2011-03-08 16:12:01
Autor: cirrus
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il3ebc$j8j$1inews.gazeta.pl...
[...]

To strasznie długo się na nim nie poznał jako, że Kownacki był wiceprezesem NIK-u za prezesury Lecha Kaczyńskiego ju ż od 1992 roku.

--
stevep

Data: 2011-03-08 15:31:29
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
To strasznie długo się na nim nie poznał jako, że Kownacki był wiceprezesem NIK-u za prezesury Lecha Kaczyńskiego ju ż od 1992 roku.

dziadku, drogi dziadku, ty tez wiadomo kim jestes, a niektorzy ludzie nadal
sie na tobie nie poznali:)

A powaznie: agenta wpywu bardzo trudno namierzyc. Nawet prezydenci USA nie sa od nich wolni.  Zamiast tutaj trollowac, obejrzyj sobie film i dowiedz sie jakiego komunistycznego agenta mial w swoim najblizszym otoczeniu prezydent USA:

http://wzzw.wordpress.com/2010/09/27/new-poland-2010-pl/

Data: 2011-03-09 17:23:20
Autor: cirrus
Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il5i4h$jp7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale kratyna wpływu jak ty nietrudno rozpoznać.

--
stevep

Urzędnicy Lecha Kaczyńskiego skłamali? S± nowe fakty.