Usługa mój pojazd/ mObywatel

Data: 2019-05-10 03:12:50
Autor: Kris
Usługa mój pojazd/ mObywatel
Zainstalowałem sobie mObywatel
I jest tam mój dowód osobisty oraz dwa samochody i ich dane(dowód rejstracyjny, karta pojazdu itp)
S± tam dwa auta:
-Peugeot które mam i używam
-Audi które sprzedałem jakie¶ 12 lat temu i raczej zgłosiłem sprzedaż do wydziału komunikacji

Co najdziwniejsze to że w usłudze:
https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojazd
widzę 3 auta
-Peugeota którego używam
-Renault które kupiłem jesieni± ub roku ale do dzisiaj nie przerejestrowałem na siebie
-FSO1500 którego nie ma już od daaaawna ale faktycznie mogłem nie zgłosić sprzedaży

Z powyższego wynika że mObywatel korzysta z innych baz jak "Mój Pojazd" na obywatel.gov

Data: 2019-05-10 20:47:41
Autor: Axel

"Kris"  wrote in message news:23e0d84a-6568-4023-bd51-384b66829e73googlegroups.com...

[...]

Aplikację zainstalowałem jaki¶ czas temu, a dzi¶ dodałem samochody.
Pokazało mi, zgodnie z prawd±, trzy samochody.

Co najdziwniejsze to że w usłudze:
https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojazd
widzę 3 auta

Z powyższego wynika że mObywatel korzysta z innych baz jak "Mój Pojazd" na obywatel.gov

Podczas dodawania elementu 'moje samochody' aplikacja informowała, z jakich baz korzysta, ale nie starałem się zapamiętać ;-P

--
Axel

Data: 2019-05-11 12:11:02
Autor: Tom N
Axel w <news:qb4h0e$3jc$1node2.news.atman.pl>:

[...]

krótko -- jeden i drugi to cep [1]

--
'Tom N'

Usługa mój pojazd/ mObywatel