U¶cie Gorlickie - rozkład jazdy

Data: 2012-06-27 00:01:39
Autor: Filip
U¶cie Gorlickie - rozkład jazdy
Witam!
To i ja się przył±czę do odkurzania grupy i poproszę o pomoc w
znalezieniu rozkładu jazdy autobusów w U¶ciu Gorlickim. Poległem w
googlaniu, linki na stronie beskidniski nie działaj±. Interesuj± mnie
kursy w lipcu i sierpniu w sobotę do Wysowej.
Pozdrawiam,
Filip

Data: 2012-06-27 09:30:12
Autor: GrzegorzW
W dniu 2012-06-27 09:01, Filip pisze:
[...]

Spróbuj tutaj:

http://www.rozklady.com.pl/rozklad-jazdy-pks-pkp-busy/polaczenia

Data: 2012-06-27 14:05:37
Autor: Michał Mazur
U¶cie Gorlickie - rozkład jazdy
Lub tutaj:
1. www.e-podroznik.pl
2.  www.voyager-transport.pl

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7250 (20120627) __________

Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-06-29 08:52:16
Autor: Lucek
[...]

Do Wysowej to najlepiej Voyagerem z Gorlic przez U¶cie.
Nie wiem z jakiej strony chcesz przyjechać, ale jak od Nowego S±cza
to najlepiej wysi±¶ć w Ropie i poczekać na krzyżówce na Voyagera.

U¶cie Gorlickie - rozkład jazdy