Use a credit card to verify your age

Data: 2021-02-04 12:30:22
Autor: PiteR
Use a credit card to verify your age
Na początku przepraszam za nie bycie na bieżąco bo filmiki na yt ogladam w playerze ale dziś mi sie kliknęło i moim oczam ukazał się komunikat. Verify your age
Complete a brief check to show you're old enough to watch this video

Choose how to verify your age:

1. Use a credit card to verify immediately
You won't be charged. Any transaction fee will be fully refunded.

2, Use your ID
Submit an image of a valid ID like your driver's license or passport. It may take up to 3 days to verify your ID.

Chyba Sroogle szaleju się nażarło :)
Zobaczy przelew lub moj paszport jak świnia gwiazdy.

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2021-02-04 14:26:20
Autor: Pete
Use a credit card to verify your age
Hello, PiteR.
On 04.02.2021 13:30 you wrote:

> Na początku przepraszam za nie bycie na bieżąco bo filmiki na yt > ogladam w playerze ale dziś mi sie kliknęło i moim oczam ukazał się > komunikat. Verify your age Complete a brief check to show you're old > enough to watch this video Choose how to verify your age: 1. Use a > credit card to verify immediately You won't be charged. Any > transaction fee will be fully refunded. 2, Use your ID Submit an > image of a valid ID like your driver's license or passport. It may > take up to 3 days to verify your ID. Chyba Sroogle szaleju się > nażarło :) Zobaczy przelew lub moj paszport jak świnia gwiazdy.

To chyba jakaś większa akcja, bo mi onegdaj eBay zablokował konto i mi chętnie odblokują jak im wyślę rachunki, skan dowodu albo coś tam jeszcze.
Napisałem im że ja chcę kupić coś a nie sprzedawać więc niech z łaski swojej odblokują mi to konto. A tak jakiś Rajesh odpisał że to są wymogi dla kupujących i że jak chcę coś kupić, to muszę mieć zweryfikowane konto.

No upadli na głowę Jankesi.

--
Pete

Data: 2021-02-04 15:42:35
Autor: J.F.
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsACC77F381B92APanElektronik@127.0.0.1...
[...]

Wylaczymy panu youtuba, gmaila, wyszukiwarke, telefon .. i co pan zrobi ? :-P

J.

Data: 2021-02-04 08:07:40
Autor: Dawid Rutkowski
czwartek, 4 lutego 2021 o 15:42:38 UTC+1 J.F. napisał(a):
Użytkownik "PiteR" napisał:
> [...]
Wylaczymy panu youtuba, gmaila, wyszukiwarke, telefon .. i co pan zrobi ? :-P

I jeszcze tam żyje w tym biednym pobrexitowym kraju, więc nawet unia mu nie pomoże w walce z jankesami...

Data: 2021-02-04 18:24:56
Autor: PiteR
Use a credit card to verify your age
in <news:7f125d41-8343-4ce8-80a1-da66a03cb4fengooglegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

Chyba Sroogle szaleju się nażarło :) Zobaczy przelew lub moj paszport jak świnia gwiazdy.

Wylaczymy panu youtuba, gmaila, wyszukiwarke, telefon .. i co pan
zrobi ? :-P

port 119 :)

I jeszcze tam żyje w tym biednym pobrexitowym kraju, więc nawet
unia mu nie pomoże w walce z jankesami...

dopóki jest kiełbasa toruńska w ASDA przetrzymamy wsystko.

Data: 2021-02-04 13:17:55
Autor: Dawid Rutkowski
czwartek, 4 lutego 2021 o 19:23:55 UTC+1 PiteR napisał(a):

user Dawid Rutkowski pisze tak:

> I jeszcze tam żyje w tym biednym pobrexitowym kraju, więc nawet > unia mu nie pomoże w walce z jankesami...
dopóki jest kiełbasa toruńska w ASDA przetrzymamy wsystko.

O, i to się zaraz skończy, unia się przez szczypionki wqrzyła nieziemsko i może chcieć pokazać UK, jak to jest handlować wg WTO.
Oj, jak wrócą do "sausage" to będziemy mieli zaraz wniosek o członkostwo ;P

Data: 2021-02-04 21:50:23
Autor: PiteR
Use a credit card to verify your age
in <news:1a7e13d8-5277-4e1a-bebd-4caaf91c5b67ngooglegroups.com>
> [...]

O, i to się zaraz skończy, unia się przez szczypionki wqrzyła
nieziemsko i może chcieć pokazać UK, jak to jest handlować wg WTO.

Jeszcze jest pani Bożenka na Maryland co smaży świetne schabowe ;)
Tylko nie można teraz łazić po mieście.

Dziś słyszałem w radio, że oprocentowanie w minus.

https://www.bbc.co.uk/news/business-52772950

Data: 2021-02-05 01:06:50
Autor: Dawid Rutkowski
Use a credit card to verify your age
czwartek, 4 lutego 2021 o 22:49:21 UTC+1 PiteR napisał(a):

user Dawid Rutkowski pisze tak: > czwartek, 4 lutego 2021 o 19:23:55 UTC+1 PiteR napisał(a): > >> user Dawid Rutkowski pisze tak: > >> > I jeszcze tam żyje w tym biednym pobrexitowym kraju, więc nawet >> > unia mu nie pomoże w walce z jankesami... >> dopóki jest kiełbasa toruńska w ASDA przetrzymamy wsystko. > > O, i to się zaraz skończy, unia się przez szczypionki wqrzyła > nieziemsko i może chcieć pokazać UK, jak to jest handlować wg WTO.

Jeszcze jest pani Bożenka na Maryland co smaży świetne schabowe ;)
Skarby trza chronić - ale lepiej dopytaj, czy nie wyjeżdża, bo sam się potem będziesz musiał na gwałt ewakuować, bez żarcia się umiera, a na brytyjskim też nie da się żyć - może nie "tylko polenta i oliwa", jak we Włoszech na początku XXw., ale równie "psiekrewskie" :(

Tylko nie można teraz łazić po mieście.
A na wynos (to pewnie nie, skoro nie wolno łazić) czy z dowozem (a kurierom wolno? - może zaszczepieni?) można?

Dziś słyszałem w radio, że oprocentowanie w minus. https://www.bbc.co.uk/news/business-52772950

Ta, już to pod samym tytułem "By Szu Ping Chan Business reporter, BBC News" sporo o UK mówi...
% jeszcze nie w minus, ale w ciągu pół roku może być, inflacja za mała, murwa ich kadź...
Ciekawe, jak się mają do tego "przygotować banki"?
Choć kto wie, może w systemach nie przewidziano minusowego procentu i trzeba poprawiać?

Use a credit card to verify your age