Use a credit card to verify your age

Data: 2021-02-04 14:26:20
Autor: Pete
Use a credit card to verify your age
Hello, PiteR.
On 04.02.2021 13:30 you wrote:

> Na początku przepraszam za nie bycie na bieżąco bo filmiki na yt > ogladam w playerze ale dziś mi sie kliknęło i moim oczam ukazał się > komunikat. Verify your age Complete a brief check to show you're old > enough to watch this video Choose how to verify your age: 1. Use a > credit card to verify immediately You won't be charged. Any > transaction fee will be fully refunded. 2, Use your ID Submit an > image of a valid ID like your driver's license or passport. It may > take up to 3 days to verify your ID. Chyba Sroogle szaleju się > nażarło :) Zobaczy przelew lub moj paszport jak świnia gwiazdy.

To chyba jakaś większa akcja, bo mi onegdaj eBay zablokował konto i mi chętnie odblokują jak im wyślę rachunki, skan dowodu albo coś tam jeszcze.
Napisałem im że ja chcę kupić coś a nie sprzedawać więc niech z łaski swojej odblokują mi to konto. A tak jakiś Rajesh odpisał że to są wymogi dla kupujących i że jak chcę coś kupić, to muszę mieć zweryfikowane konto.

No upadli na głowę Jankesi.

--
Pete

Use a credit card to verify your age