Usidcie, zanim przeczytacie

Data: 2016-03-02 14:49:05
Autor: Mark Woydak
Usidcie, zanim przeczytacie

​Usiądźcie, zanim przeczytacie. Wałęsa ogłosił się… prorokiem!

Blog to za mało, Lech Wałęsa chce większego audytorium i postanowił
przenieść się ze swoją internetową aktywnością na jeden z
najpopularniejszych portali społecznościowych. Wkrótce tam będzie można
przeczytać takie kwiatki, jak ostatnie jego wpisy, że to SB współpracowała
z nim, a nie on z SB, albo że jest… laickim prorokiem!

Były prezydent postanowił zakończyć przygodę z prowadzeniem mikrobloga na
portalu wykop.pl. Zamierza dotrzeć ze swoją wizją rzeczywistości do
większej liczby internautów, więc wybrał popularnego Facebooka. Jak
tłumaczyła szefowa jego gdańskiego biura w rozmowie z wyborcza.pl, Wałęsa
rozpocznie aktywność na portalu społecznościowym w ciągu najbliższych kilku
dni, a blog przestanie działać jeszcze w środę. O zmianie przesądziły
„funkcjonalność, większy zasięg oraz dostępność dla osób z zagranicy”.

Jednak rozstanie z blogiem postanowił Wałęsa zakończyć efektownie.
Podzielił się kolejnymi „rewelacjami”, po przeczytaniu których oczy same
otwierają się szeroko ze zdumienia.

    Tak to Sb współpracowało że mną .Po przegranym strajku w 1970 r
uratowałem i przygotowałem siebie jak i kadrówkę do rozegrania sierpnia
1980 r .a Sb i PRL rozwiązaliśmy .Więc kto osiągnął cel przy współpracy z
kim .Nie mylić ,[ trochę to kosztowało , przestraszenie prowokatorów i
pijaczków ] – napisał na blogu (pisownia oryginalna).

Później dodał (pisownia oryginalna):

    Nie chcę , ale muszę

    Kręcę , mataczę, kluczę .Podaję sprzeczne informację .Tak to prawda
Problemem moim było i jest, że nie mogę często ujawniać dążenia ze
strategicznego punktu .Zawsze miałem określoną wizję, określony cel i
dążyłem do jego realizacji .Od 1970 r stałem na czele dążeń do wolności z
pomysłu ZZ.

    Nie chcę i nie mogę kłamać ,ale ujawnić też nie mogę ,Bo nie da się
zrealizować po ujawnieniu więc pytany kluczę odpowiadam maskująco , to
powoduje podejrzenia i błędne oceny . Zwierzył się też, że z komuną walczył od dziecka, a właściwie to... od
niemowlęcia.

    Od urodzenia chciałem wywrócić komunizm . ale kiedy mogłem się do tego
przyznać i ogłosić a także powiedzieć w którym miejscu jestem .Wiele w
żuciu miałem podobnych zdarzeń i zachowań – wyznał (pisownia oryginalna).

Najlepsze zachował na koniec. Okazało się mianowicie, że Wałęsa to… prorok.

    Moim zdaniem największe w życiu sukcesy odniosłem w tedy w 1970 do 1976
r wtedy więc wyprowadziłem swoją koncepcję bez większych strat ,
rozpoznałem przeciwnika . Tak powstały fundamenty pod zwycięstwo sierpnia
1980r .
         Po osiągnięciu swoich założonych celów SB wyrzuciłem przy świadkach
dwóch kierownikach zakładu gdzie pracowałem Można sprawdzić .Oczywiście nie
darowali by mi tego czynu , ale .Opatrzność jak zawsze pomogła mi .

    Na pożegnania SB powiedziałem że za chwilkę będziecie mieli nowy
grudzień .Wybuch za chwilę Radom i uratował mnie jako laickiego proroka
poraź kolejny  – oświadczył (pisownia oryginalna), a my po przeczytaniu zaniemówiliśmy...

Usidcie, zanim przeczytacie