Usługa STOP SPAM w Play.

Data: 2011-07-04 00:59:14
Autor: Little Brother
Usługa STOP SPAM w Play.
Witam po długiej nieobecno¶ci.

Parę tygodni temu, fioletowy OP wprowadził bezpłatn± usługę blokowania
niechcianych SMS-ów.
Wszystko pięknie działało do 1 lipca, kiedy to znów otrzymałem znany
wielu komunikat o wygranej z nr 7243. Zastanawiam się czy przyczyn±
"przedarcia się" przez blokadę było całkowite rozładowanie baterii, bo
ten SMS przyszedł jak tylko podł±czyłem telefon do ładowarki i
wł±czyłem go. Czy innym też to się zdarzyło, czy tylko ja mam pecha?
Wiem że mogę dodać ten numer do listy blokowanych jak również użyć
innych sposobów aby nie otrzymywać spamu, ale mnie interesuje ten
konkretny przypadek.

Dziękuję za uwagę.

Data: 2011-07-09 19:13:34
Autor: Olo
Usługa STOP SPAM w Play.
W dniu 2011-07-04 09:59, Little Brother pisze:
Witam po długiej nieobecności.

Parę tygodni temu, fioletowy OP wprowadził bezpłatną usługę blokowania
niechcianych SMS-Ăłw.
Wszystko pięknie działało do 1 lipca, kiedy to znów otrzymałem znany
wielu komunikat o wygranej z nr 7243. Zastanawiam siÄ™ czy przyczynÄ…
"przedarcia się" przez blokadę było całkowite rozładowanie baterii, bo
ten SMS przyszedł jak tylko podłączyłem telefon do ładowarki i
włączyłem go. Czy innym też to się zdarzyło, czy tylko ja mam pecha?

Jak włączyć tą usługę?

Olo
MĂłj adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-07-10 06:58:16