Usługa "czas operatora sieci"

Data: 2009-10-19 14:21:05
Autor: Cavea
Usługa "czas operatora sieci"
Mam pytanie czy ta usługa pilnuje aby czas w telefonie był właściwie ustawiony? Jak często zegar w komórce jest synchronizowany i czy to jest bezpłatna usługa?

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-10-19 23:33:06
Autor: Lukasz
Użytkownik "Cavea" <nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbhlji$pja$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja przez ta usluge spieszylem sie przez kilkadziesiat km bo zegar pokazywal 2 godziny do przodu...
od tego czasu z uslugi nie korzystam
Testowane w sieci era, a problemy z czasem byly chyba w okolicy Strzegomia, a moze Legnicy...
Nie mniej usluga moglaby byc fajna, gdyby nie ciagla niepewnosc co do realnosci czasu... --
Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
Pozdrawiam!
Lukasz

Data: 2009-11-07 00:58:12
Autor: Uzytkownik
Cavea pisze:
[...]

Tak oraz np. przy ręcznym wyborze sieci - działa to na nadajnikach GSM Play. W Erze czas jest aktualizowany przy połączeniu telefonu z internetem.

Usługa "czas operatora sieci"