Usługa konwergentna? Kto oprócz Ery ?

Data: 2009-07-29 08:51:53
Autor: Skorupa
Usługa konwergentna? Kto oprócz Ery ?
Witam.
Czy któryś z operatorów oprócz Ery oferuje usługę 2 w 1 (nr komórkowy z nr stacjonarnym w jednym)?

Niestety Era mnie zaczyna wkurzać słabą jakością sieci i częstymi padami w mojej miejscowości i zastanawiam się nad ucieczką do kogoś innego, ale   chcę zabrać oba numery. (uprzedzając niektóre odpowiedzi: VoIP nie wchodzi w grę)

Wiem że Orange pracuje nad taką usługą, ale kiedy ona się pojawi nikt nie wie. A jak jest z Plusem lub Playem ?

--
Pozdr.
Skorupa

--