Usłyszałem dzisiaj od szefa..

Data: 2010-04-02 11:57:27
Autor: Woland
Usłyszałem dzisiaj od szefa..
.... że "w naszej rodzinie nie liczy się zysk lecz jakość - zysk, który
nie idzie w parze z jakością jest amoralny, bo tylko jakość zmienia
świat na lepsze"... Malutki, kruchy człowieczek o spokojnym i mądrym
spojrzeniu, oto mój nowy chlebodawca...

Dla porównania w Polsce firmy tworzy się tylko po to, by wyciągnąć z
nich jak najwięcej kasy, a pracowników wycisnąć jak cytryny i wyrzucić
do śmieci... Kupuje się chińskie buble za grosze, nalepia na nich
polski znak towarowy i radośnie wysyła w rynek... Robi się wszystko,
by zarobić jak najwięcej przy jak najmniejszych kosztach własnych...
Perfidnie wciska się ludziom chłam z uśmiechem na ustach..

Taka właśnie jest różnica pomiędzy niemieckimi przedsiębiorcami a
polskimi burakami udającymi przedsiębiorców..

Data: 2010-04-02 02:08:38
Autor: Barnim

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
... że "w naszej rodzinie nie liczy się zysk lecz jakość - zysk, który

Co ty się nagle taki wykastrowany stałeś żydzie?
Aż żal ciebie dzisiaj czytać.

Czy ta brudna ukraińska kurwa która przyssała sie do twojego
polskiego paszportu do lepszego świata tak cię odmieniła?

jestem zniesmaczony,
Barnim

Data: 2010-04-02 13:03:52
Autor: Hans Kloss
On 2 Kwi, 20:57, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

Taka właśnie jest różnica pomiędzy niemieckimi przedsiębiorcami a
polskimi burakami udającymi przedsiębiorców..

A iluż ty, gnojkowaty śmieciu, znasz polskich przedsiębiorców? Jesteś
zwykłym ciulem i palantem, a takich przeciętny polski człowiek
interesu wyczuwa na kilometr i z reguły trzyma na odległość kopniaka.
J-23

Data: 2010-04-02 21:16:03
Autor: Polok_prawdziwy
Woland wrote:

[...]

I tukej siem zgodzomy WUŁLANDZIE...!

- tofakt, polckie firmy komkurencyjnymi niebyły, niesom i niebedom...!!!

Data: 2010-04-02 21:36:28
Autor: u2
W dniu 2010-04-02 21:16, Polok_prawdziwy pisze:
tofakt, polckie firmy komkurencyjnymi niebyły, niesom i niebedom...!!!

Pierdolisz Janosik :)

Data: 2010-04-02 22:57:27
Autor: Polok_prawdziwy
u2 wrote:

W dniu 2010-04-02 21:16, Polok_prawdziwy pisze:
tofakt, polckie firmy komkurencyjnymi niebyły, niesom i niebedom...!!!

Pierdolisz Janosik :)

Psytym świńcie niebedem siem wiela nerwować, ino ci muretorycnie łodpowim:

- A WMORDEM KCES ZAROBIć...!?

Data: 2010-04-02 21:57:33
Autor: Kenwood

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:ucrh87-hn8.ln1server.linuxfan.de...
Woland wrote:

[...]

Chinskie oscypki z polska naklejka ida dobrze ?

Data: 2010-04-02 22:55:50
Autor: Polok_prawdziwy

Woland wrote:

[...]

Amos....!

- a kierpce tojwańckiej produkcji jak schodzom...!

Data: 2010-04-02 22:02:03
Autor: jadrys
Usłyszałem dzisiaj od szefa..
W dniu 2010-04-02 21:16, Polok_prawdziwy pisze:

I tukej siem zgodzomy WUŁLANDZIE...!

- tofakt, polckie firmy komkurencyjnymi niebyły, niesom i niebedom...!!!

Oj baco, podpadłeś mi - takie słowa z ust polskiego przedsiębiorcy..

Data: 2010-04-02 13:09:36
Autor: Hans Kloss
On 2 Kwi, 22:02, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Oj baco, podpadłeś mi - takie słowa z ust polskiego przedsiębiorcy..
Nazywając "polskim przedsiębiorca" typa który żyje z nadstawiania zadu
pedrylom w szwabskim burdelu mijasz, się, delikatnie pisząc, z prawda
i ubliżasz polskim przedsiębiorcom.
J-23

Data: 2010-04-02 22:31:58
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:dfc6c771-8d31-4662-9031-45eb9a60ed9fz3g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
jak tu mozna miec jakosc, jesli tyle buractwa siedzi na panstwowych posadach i bierze kase za nic. smierc frajerom. w nastepnych wyborach nie glosowac na pelo i SLD
awe

Data: 2010-04-02 13:36:51
Autor: Hans Kloss
On 2 Kwi, 22:31, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

jak tu mozna miec jakosc, jesli tyle buractwa siedzi na panstwowych posadach
i bierze kase za nic.
Ano można- sam znam kilku właścicieli firm którzy sprzedają większość
produkcji za granicę, także do krajów gdzie klienci należą do
najbardziej wymagających. I to nie żadne oscypki czy makatki z
jeleniem tylko np. specjalistyczną, przez nich samych oprogramowaną
elektronikę. Eksportują swoje wyroby płacąc z tego tytułu grube
miliony podatków i to dzięki ich pracy ten pełoburdel jeszcze jakoś
funkcjonuje. Czasem nachodzi mnie myśl że lepiej byłoby gdyby dali
sobie spokój, wtedy zawaliłoby się to wszystko  z hukiem a na gruzach
można by próbować postawić coś sensowniejszego niż czeciapełoska.
J-23

Data: 2010-04-02 22:44:16
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

.... ino 25-letnie minso...

Data: 2010-04-04 19:50:05
Autor: awe

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:ai0i87-ku8.ln1server.linuxfan.de...
Hans Kloss wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
a co na takie brany jak wy to juz nie ma popytu?
awe

Data: 2010-04-02 22:54:03
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Nocuz JAMDRYSIE...

- zycenia, zyceniami, a zecywistość, zecywistościom i zminić siem niedo...

A jo nic nato nieporadzem...

Niewim coty robis, ale jo zmoimi łoscypkami, kierpcami i inksymi fyrlackami podruzujem troseckem po świecie
Łodwiedzom psytym nojwinkse targowiska jewropskie i powim ci Jamdrysie, ze polckich firm ześwieckom tam sukać...

Niegodom, ze wcale nima, bobym łokrutnie scyganić ciem musioł, ale to cosiem pojawio, to...

Nocuz....
- takie, anie inkse zapatrywania momy i WUŁLAND poceńści tukej racjem mo...

Data: 2010-04-03 13:49:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-02 22:54, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

No tak, teraz rzeczywiście polskich firm próżno szukać na rynkach międzynarodowych.  Ale trochę mijasz się  z prawdą że kiedyś nie były konkurencyjne. Takie firmy jak "Wedel", "Goplana?"czy "Krakus" to były marki znane na całym świecie. Albo nasza "Wyborowa" pita na pod każdą szarokoscią geograficzną.

Data: 2010-04-03 14:58:35
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Nodyć...!!!

- nawet myślołem, by łotym wspomnieć, ale zrezygnowołem bo...

poco siem ło zesłorocnych śniegach rozpisywać....

Nieino ww firmy - było jesce porem inksych produktuw, wture cyto zewzglendu na jakość, cy na cenem dobze siem psedowały.

Noale my, jakto MONDRYNARUD, syćko, co dobre, to popsedowałymy pryntko...

"Zaminił stryjek..."

Data: 2010-04-03 22:50:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-03 14:58, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

No tak - tylko naiwniak mógł przypuszczać że w tej Unii chcą nas tylko dlatego żeby do Polski dopłacać. Rozchrzanili nas na amen..  Gdy cała ta Unia się rozleci to Polsce potrzebne będą  wieki żeby dojść do równowagi.

Data: 2010-04-04 12:35:04
Autor: Polok_prawdziwy

jadrys wrote:

[...]

Wiezys, ze jest wstanie...?

- bojo myślem, ze z łobecnom muntalnościom polckiego Narodu niesommy wstanie same egzystować...

Moze siem mylem, niewim...

Data: 2010-04-03 05:52:42
Autor: Mariusz Merta
w zeszłym roku bodajże chwalłeś takiego polskieg o biznesmena
[...]

przypomnę detale, opisywałeś pan jak to w ramach kryzysu pański kolega
prowadzący firmę
sprzątającą obniżył wynagrodzenia a ilość zleceń wzrosła....
pipsztolił pan coś o umiejętności prowadzenia interesów i zachwalałeś
pan tegoż biznesmena
więc misiek nie bądź świętojebliwy

[...]

to zupełnie tak samo jak pan, usiłujesz pan wcisnąć swój obraz
człowieka
godnego szacunku...a tak naprawdę jesteś pan chłam :-))))) moralny

Taka właśnie jest różnica pomiędzy niemieckimi przedsiębiorcami a
polskimi burakami udającymi przedsiębiorców..

co do tej niemieckiej solidności to byłbym ostrożny...
bo np. taki henryk himmler jeden z największych pracodawców
niemieckich swego czasu :-)))) dawał pracę milionom ludzi z całej
europy
oczywiście robił to z miłości do ludzi
jego rzetelność przejwiała się np. tym, ze kiedy jego rodzice jechali
jego służbowym samochodem, zapisywał to skrzetnie i kazał sobie
potrącać z poborów
albo adolf eichmann, jemu tez nie chodziło zysk tylko o jak najlepsze
wywiązywanie się ze swoich
obowiązków...on się nie dorobił na ostatecznym rozwiązaniu...co więcej
surowo karał Żydów
którzy kradli złoto III rzeszy albo pracowali niezbyt pilnie...
no to by było na tyle...
no to heil...
Mariusz Merta

Usłyszałem dzisiaj od szefa..