Ustalenie osób odpowiedzialnych politycznie za katastrofę smoleńską nie wymaga śledztwa.

Data: 2010-07-14 02:56:21
Autor: zbig
Ustalenie osób odpowiedzialnych politycznie za katastrofę smoleńską nie wymaga śledztwa.
Wymaga jednie wskazania odpowiednich osób przez prezesa.
Co jebany tupet.

Data: 2010-07-14 12:04:32
Autor: Tomy M.
Ustalenie osób odpowiedzialnych polityc znie za katastrofę smoleńską nie wymaga śle dztwa.
  W dniu 2010-07-14 11:56, zbig pisze:
Wymaga jednie wskazania odpowiednich osĂłb przez prezesa.
Co jebany tupet.

Tutaj masz odpowiedĹş:
http://polskie-forum.pl/viewtopic.php?f=3&t=1016

Tomy M.

Data: 2010-07-14 03:10:38
Autor: zbig
On 14 Lip, 12:04, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
  W dniu 2010-07-14 11:56, zbig pisze:

> Wymaga jednie wskazania odpowiednich osób przez prezesa.
> Co jebany tupet.

Tutaj masz odpowiedź:http://polskie-forum.pl/viewtopic.php?f=3&t=1016

Tomy M.

Spekulacje z góry ustaloną tezą, a więc w duchu tego co powiedzial
prezes.

Data: 2010-07-14 14:59:35
Autor: dexth
Ustalenie osób odpowiedzialnych politycznie za katastrofę smoleńską nie wymaga śledztwa.

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4C3D8BB0.7090003ansibl.com...
[...............]

A tu poczytaj jak maly lgarz kreci
http://www.tvn24.pl/12690,1664898,,,sikorski-slowo-zbrodnicza-nie-padlo,wiadomosc.html

dexth

Data: 2010-07-14 15:02:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c3db4bb$0$19179$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To nic nie znaczy. Słowo przeciwko słowu.

Data: 2010-07-14 22:58:45
Autor: PaPi
Ustalenie osób odpowiedzialnych polityc znie za katastrofę smoleńską nie wymaga śle dztwa.
To nic nie znaczy. Słowo przeciwko słowu.

Kojarzysz tekst Brudzinskiego o tym jak to sie Tusk z Putinem pod namiotem obsciskiwali gdy cialo Kaczynskiego lezalo na deszczu ?
http://www.youtube.com/watch?v=cfwBeWwEn-I
To powiedz mi gdzie tutaj widzisz deszcz ?

Data: 2010-07-14 12:31:48
Autor: Zahir

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bd879591-db0f-4bb5-a3fa-b53af0c9cbcbw12g2000yqj.googlegroups.com...
Wymaga jednie wskazania odpowiednich osób przez prezesa.
Co jebany tupet.

Koleś jest chory, teraz to już pewne! Dobrze wie, że za śmierć 95 osób odpowiada jego nadęty braciszek.

Zahir

Data: 2010-07-14 12:38:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c3d9213$0$2602$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Stenogramy w dalszym ciągu są uzupełniane przez Rosjan.
Nasze orły też się chwaliły, że coś odczytały.

Może być ciekawie!

Data: 2010-07-14 12:40:58
Autor: Zahir

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3d939dnews.home.net.pl...

[...]

Najciekawiej tuż przed kolejnymi wyborami! Ciekaw jestem do kogo tym razem wystosuje orędzie prezes PiS?

Zahir

Data: 2010-07-14 12:49:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c3d943a$0$2587$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Teraz kolej na Niemców!

Data: 2010-07-14 17:10:24
Autor: =heÂŽsk=
Ustalenie osób odpowiedzialnych politycznie za katastrofę smoleńsk± nie wymaga ¶ledztwa.
On Wed, 14 Jul 2010 12:38:14 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Stenogramy w dalszym ciągu są uzupełniane przez Rosjan.
Nasze orły też się chwaliły, że coś odczytały.

 oj moze. czuje, ze cos wisi w powietrzu.prezes pis juz wie
 stad taka nagla medialna nagonka dla odwrocenia uwagi.
 obawiam  sie, ze moze byc: WON z Wawelu! tylko s.p. marii szkoda.

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 17:10:23
Autor: =heÂŽsk=
Ustalenie osób odpowiedzialnych politycznie za katastrofę smoleńską nie wymaga śledztwa.
On Wed, 14 Jul 2010 02:56:21 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Wymaga jednie wskazania odpowiednich osób przez prezesa.
Co jebany tupet.

alez skad. pokaze paluchem na wawel. jezeli nie zrobi tego
zrobia to za niego inni. tak czy owak jest skonczony.

--

 HeSk

Ustalenie osób odpowiedzialnych politycznie za katastrofę smoleńską nie wymaga śledztwa.