Ustawa antyspreadowa

Data: 2011-07-29 08:14:49
Autor: RobertS
Ustawa antyspreadowa
W dniu 2011-07-29 07:54, Marx pisze:
Hej
Czy w/w ustawa może wpłynąć na podwyżkę marż dla kredytów zaciągniętych
w walutach? Bo nic w przyrodzie nie ginie i w nowych kredytach bank
pewnie będzie sobie to odbijał w innych opłatach...
A tak przy okazji, wczoraj odwiedziłem bank Nordea i poinformowano mnie
że w funtach kredytów nie dają. Są jakieś banki które dają? Bo aktualna
cena franka wydaje mi siÄ™ korzystna z punktu widzenia brania kredytu
hipotecznego w walucie.
Marx

w PKO dostaniesz w GBP

to chcesz w GBP czy CHF? jak CHF to sensowne warunki daje w zasadzie tylko Nordea

RobertS

Ustawa antyspreadowa