Ustawa jako... audiobook ?

Data: 2011-01-31 15:41:17
Autor: Borys Pogoreło
Ustawa jako... audiobook ?
Dnia Mon, 31 Jan 2011 12:55:33 +0000 (UTC), j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

Podejrzewam, ze ustawy nie wystepuja jako audiobooki (choc moze w Polskim Związku Gluchoniemych warto i zapytac).
Jakie oprogramowanie w miare czytelnie (no moze byc Dzoana Krupa ;)) przyczyta na glos np. PDF-y ze stron sejmowych?

 IMO nie ma to sensu. Ustawy to raczej hipertekst, a nie liniowa narracja -
słuchający momentalnie sie pogubi w różnych "jak w art. 345 ust. 4, pkt.
1". Nie mówiąc już o tym, że to się bardziej nadaje do snu, niż do
samochodu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-31 17:44:06
Autor: sundayman
Ustawa jako... audiobook ?

1". Nie mówiąc już o tym, że to się bardziej nadaje do snu, niż do
samochodu.

No nie wiem. Mnie tam przy tym natychmiastowo skacze ciśnienie, jak czytam te "emanacje geniuszu" :)

Ustawa jako... audiobook ?