Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Ustawa o SN niekonstytucyjna? Bzdura! Tak TK orzekł w 2012: ,,Wiek, w którym sędzia przechodzi w stan spoczynku, określa ustawa, a nie Konstytucja"

Data: 2018-09-01 19:56:07
Autor: jsen
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 13:20:40 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Ustawa o SN niekonstytucyjna? Bzdura! Tak TK orzekł w 2012: ,,Wiek, w którym sędzia przechodzi w stan spoczynku, określa ustawa, a nie Konstytucja"

Dyżurni konstytucjonaliści powtarzają wciąż pogląd, z którego wynika, że to konstytucja, a nie ustawa określa moment przejścia sędziego w stan spoczynku. Przeczą temu nie tylko zapisy ustawy zasadniczej, ale nawet wyroki wydawane przez Trybunał Konstytucyjny. I to w jakim składzie! 7 maja 2014 roku orzekł o tym skład sędziowski, którego przewodniczącym był sam prof. Andrzej Rzepliński, ówczesny prezes TK! To wtedy Trybunał orzekł o konstytucyjności skandalicznego podniesienia wieku emerytalnego dla Polaków. Jedna z najbardziej kontrowersyjnych ustaw Platformy Obywatelskiej i donalda Tuska uznano wtedy jako częściowo zgodną z konstytucją.

Więcej: https://wpolityce.pl/polityka/409913-tak-rzeplinski-orzekal-o-stanie-spoczynku-sedziow-w-2012-r

chłopaki kochane, przecież ta cała wasza dyskusja, te przerzucanie się argumentami, nie ma nic do rzeczy.
skąd np. Lordzie wziął się u Ciebie pogląd, że konstytucja, czy orzeczenie SN, cokolwiek znaczy, jeśli wiesz, że we sprawach ustrojowych w wolnym już prawie kraju nie wolno wzorować się na konstytucji narzuconej narodowi przez "znamienity" Układ Okrągłostołowy, który miał służyć jedynie przejęciu władzy od jednych podelców przez innych podelców, z miękkim lądowaniem jednych i drugich?
przecież po to własnie napisano obecną konstytucję; to jest chyba nawet dla laików oczywiste. konstytucja jest dopiero Konstytucją, gdy ją naród zatwierdzi.
albo Bóg, który jest zawsze sprawiedliwszy od każdego z narodów.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-09-02 06:05:06
Autor: TadekMol
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:1497c72a-d97c-4a09-a19d-f0cfb7008396googlegroups.com...

konstytucja jest dopiero Konstytucją, gdy ją naród zatwierdzi.
albo Bóg, który jest zawsze sprawiedliwszy od każdego z narodów.

jacek

  Przecież Naród zatwierdził - było referendum.

Bóg zatwierdzi tylko wtedy, gdy watykańscy właściciele boga
mu pozwolą. bóg nie chciał Konstytucji z 3 maja i dlatego watykańscy
właściciele boga zawarli umowę z Rosją i utworzyli targowicę.

Data: 2018-09-02 15:30:01
Autor: jsen
W dniu niedziela, 2 września 2018 06:07:51 UTC+2 użytkownik TadekMol napisał:
> [...]

> jacek

  Przecież Naród zatwierdził - było referendum.

No tak Tadek, było, było...
Jednak chyba sam przyznasz, że 53 do 47 procent nie jest zbyt powalającym wynikiem,
zwłaszcza przy 43 procentowej frekwencji.
Po drugie naród wówczas za bardzo nie orientował się, co ustawodawca nam zgotował. Zresztą w tamtych czasach sam pewnie nawet nie wiedziałem, że jej przyjęcie ma służyć celom, które obecnie widoczne są jak na dłoni. Po trzecie glosowano tylko nad jednym, przyjętym już przez Zgromadzenie Narodowe,
projektem, a w tak podstawowej sprawie powinno podlegać głosowaniu kilka projektów, najlepiej w 3-turowym, rozdzielonym około miesięcznymi przerwami, referendum.

Bóg zatwierdzi tylko wtedy, gdy watykańscy właściciele boga
mu pozwolą. bóg nie chciał Konstytucji z 3 maja i dlatego watykańscy
właściciele boga zawarli umowę z Rosją i utworzyli targowicę.

Nie wiem, czy Bóg chciał, czy nie chciał Konstytucji 3-go Maja,
jednak wiem, że tak naprawdę to Bóg jest właścicielem wszystkich
rzeczy widzialnych i niewidzialnych, a my tylko przez pewien czas
dóbr materialnych bezpłatnymi dzierżawcami. pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-09-03 05:17:51
Autor: TadekMol
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:95a1161f-ba12-4086-985f-7dd1626c8823googlegroups.com...
W dniu niedziela, 2 września 2018 06:07:51 UTC+2 użytkownik TadekMol napisał:

Konstytucję uchwalono i ona obowiazuje.
Normalne, że nie wszystkim ona pasuje, ale dogodzić wszystkim to jest niemożliwe.

Bóg zatwierdzi tylko wtedy, gdy watykańscy właściciele boga
mu pozwolą.

tak naprawdę to Bóg jest właścicielem wszystkich
rzeczy widzialnych i niewidzialnych,

jacek

Bóg jest włascicielem, ale właścicielami boga są tysiace róznych
sukienkowych pasożytów, którzy kierują bogiem.

Data: 2018-09-03 07:58:44
Autor: boukun
Użytkownik "TadekMol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Konstytucję uchwalono i ona obowiazuje.
Normalne, że nie wszystkim ona pasuje, ale dogodzić wszystkim to jest
niemożliwe.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Żydowska konstytucja obowiązuje, SBecka, Kiszczakowskiego POmiotu konstytucja obowiązuje... Im ona pasuje, bo pęta i zniewala naród polski... Naród polski musi ją zmienić i ustanowić nową, polską konstytucję..., skończyć z ustaleniami okrągłostołowymi agentury Kiszczaka...

boukun

Data: 2018-09-03 09:50:56
Autor: TadekMol
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pmiiil$i7h$1gioia.aioe.org...

[...]

To znaczy że przyszła Konstytucja będzie watykańskoPiSkomunistyczna ?

Data: 2018-09-08 19:22:45
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 05:18:45 UTC+2 użytkownik TadekMol napisał:
> [...]

Konstytucję uchwalono i ona obowiazuje.
Normalne, że nie wszystkim ona pasuje, ale dogodzić wszystkim to jest niemożliwe.

co niby nie mozliwe? przeciez Konstytucje uchwala sie w Imie i dla danego Narodu.

> [...]

Bóg jest włascicielem, ale właścicielami boga są tysiace róznych
sukienkowych pasożytów, którzy kierują bogiem.

mylisz sie; Bog jest ponad tym wszystkim.