Ustawa o przemocy wobec rodziny

Data: 2010-12-21 20:47:31
Autor: abc
Ustawa o przemocy wobec rodziny
Środowiska skupiające rodziny wielodzietne wielokrotnie zwracały uwagę na
to, że gdy decyzja o odebraniu dziecka zależy od woli pracownika socjalnego,
rodzina przestaje być ważna. Ważniejsze od niej okazuje się państwo, które
jedną decyzją jednego urzędnika może z niej dziecko wyrwać.

To prawda, zdarzają się rodziny patologiczne, w których dorośli stosują
przemoc wobec najmłodszych. Takie rodziny trzeba stale monitorować, a w
skrajnych przypadkach - nawet odbierać im dzieci. Ale przecież mimo wszystko
stanowią one margines.

Jednak gdy w w sierpniu tego roku weszła w życie ustawa ułatwiająca
odebranie dziecka rodzicom, patologia została potraktowana jak zjawisko
powszechne. W efekcie ustawa ta raczej dała państwu narzędzie do wdzierania
się przemocą w życie rodzin niż do walki z przemocą w rodzinie.

Więcej http://blog.rp.pl/szuldrzynski/2010/12/20/ideologia-szkodzi-rodzinie/

Data: 2010-12-21 21:31:12
Autor: abc
Ustawa o przemocy wobec rodziny
To prawda, zdarzają się rodziny patologiczne

Pokaż mi choć jedną rodzinę wielodzietną która nie jest rodziną
patologiczną. --
Ave Wojewódzki&Figurski!
G.

Data: 2010-12-21 22:14:05
Autor: K.S.
ty durny ???

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:1srty5s39z1wi$.1dcr6qep94xee$.dlg40tude.net...
To prawda, zdarzają się rodziny patologiczne

Pokaż mi choć jedną rodzinę wielodzietną która nie jest rodziną
patologiczną.

-- Ave Wojewódzki&Figurski!
G.

Chyba zgłupiałeś z nienawiści do... diabli wiedzą czego..
Ja np znam kilka takich rodzin.
4 dzieci wystarczą?

P.S.
Za to wykazujesz biegłość w podszywaniu się pod ABC.

Data: 2010-12-22 06:28:44
Autor: Wiesiaczek
ty durny ???

--
Ave Wojewódzki&Figurski!
G.

Chyba zgłupiałeś z nienawiści do... diabli wiedzą czego..
Ja np znam kilka takich rodzin.
4 dzieci wystarczą?

4 wystarczą, o ile to będą dziewczynki.
Sam znam takie rodziny, nawet nie wiesz, jaka super zabawa z nastolatkami, którym kupisz zdrapkę do telefonu lub dasz 20 zł na piwo :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-23 08:29:27
Autor: sofu
ty durny ???

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ies2ac$60i$1news.onet.pl...
[...]

A skąd ma wiedzieć jaka to super zabawa jeśli jest normalnym człowiekiem, a nie takim ścierwem jak ty?
Pewnie juz niejedną zdrapkę im kupiłeś i niejedno piwo z nimi wychlałeś dla zaspokojenia swoich chorych fantazji?!
Tacy "profesorowie" z twardym szankrem na mordzie wyszukują dzieci z patologicznych rodzin, aby ich demoralizować i wykorzystywać.

sofu

Data: 2010-12-23 11:58:15
Autor: Wiesiaczek
ty durny ???
W dniu 23.12.2010 08:29, sofu pisze:
[...]

He he he :)
Sam miałbyś na takie młode ochotę, co?
Ja ich przecież nie narobiłem, to tatuś z mamusią mają się tym przychówkiem opiekować.
Ja mogę je tylko od czasu do czasu zasponsorować :)

A Może sam masz kilka takich lasek w domu i nawet nie wiesz, skąd mają iPody i inne takie zabawki? :)

Data: 2010-12-22 13:51:44
Autor: K.S.
niesmak, ale ...
Zirytowany wpisałem co wpisałem, ale czuję po tym niesmak - że też poczułem się zmuszony coś takiego wpisać.

No ale jeśłi ktoś regularnie podaje czyjś adres jako swój i ten ktoś podejrzany jest o wcześniejsze wielokrotne lansowanie tu tez o rzekomej patologii szerzącej się w rodzinach normalnych...z domyślną sugestią jakoby najbardziej zdrową rodzinę tworzyło dwóch pedałów...
to ciężko się nie zirytować.

Data: 2010-12-21 22:55:31
Autor: White Power
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> To prawda, zdarzają się rodziny patologiczne

Pokaż mi choć jedną rodzinę wielodzietną która nie jest rodziną
patologiczną.

Znam,  4, 5, nawewt dwie 6, wszyscy normalni kulturalni ludzie, nie to co taka podszywańska kanalia.

--

Ustawa o przemocy wobec rodziny