Ustawa śmieciowa - pamiętacie dyskusję?

Data: 2013-09-30 08:45:10
Autor: Maurycy Poszepszyński
Ustawa śmieciowa - pamiętacie dyskusję?
Dnia 2013-09-29 20:00, Użytkownik - Budzik  napisał::
Pamietacie dyskusję o ustawie smieciowej i kosztach ponoszonych przez
mieszkanców?

Ostatnio w radio słyszałem, ze w Poznaniu przetarg wygrała firma, która
zaproponowała 2zł (słownie: dwa złote!!!) od osoby.

I to jest słuszna stawka - skoro firma śmieciowa zarabia na "odzysku", to powinna jeszcze mieszkańcom płacić i całować rączki za ładnie posegregowane śmieci.

Data: 2013-09-30 06:52:54
Autor: mad78s
> [...]

I to jest słuszna stawka - skoro firma śmieciowa zarabia na "odzysku", to powinna jeszcze mieszkańcom płacić i całować rączki za ładnie posegregowane śmieci.

W radiu niedawno zasłyszałem, że w niektórych miastach były takie właśnie oferty. Tzn. opłata za niesegregowane X, a opłata za segregowane (-Y). X+Y>0 mimo, że samo Y<0. Niestety ustawa jest tak napisana, że nie przewiduje ceny ujemnej i miasta z definicji takie oferty musiały odrzucać. Piękne..

Data: 2013-09-30 14:34:38
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail mad78s@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Gdzie? Jakie miasta? Jakos nie chce mi sie wierzyć w takie oferty.

Ale: skoro nie ma takiej możliwości (dopłacania), to wystarczy za segregowane zaproponować 0,01 zl a ustawe dac do poprawki. Zwłaszcza, ze segregowac też trzeba sie nauczyć.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2013-09-30 08:47:09
Autor: witek
Maurycy Poszepszyński wrote:
I to jest słuszna stawka - skoro firma śmieciowa zarabia na "odzysku",
to powinna jeszcze mieszkańcom płacić i całować rączki za ładnie
posegregowane śmieci.

i czasami tak bywa.
mi firma, ze zezlomowanie samochodu zapłaciła 250 zl :)
I jeszcze po niego lawetą przyjechali.

Data: 2013-09-30 10:39:14
Autor: Przemek Lipski
W dniu poniedziałek, 30 września 2013 14:47:09 UTC+1 użytkownik witek napisał:

mi firma, ze zezlomowanie samochodu zapłaciła 250 zl :)

I jeszcze po niego lawetą przyjechali.

A na poczatku, zaraz po wejsciu tego chorego prawa zlomiarze zyczyli sobie ekstra doplat jezeli zlomowany samochod nie mial kola zapasowaego, czy apteczki, bo byli stratni na niekompletnym samochodzie...

Przemek

Data: 2013-09-30 20:51:57
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail docent_pa@tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

A teraz to juz tak nie jest?
Mają obowiązek wziąc za darmo, nawet jezeli jest rozsztkowany?

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2013-09-30 09:00:42
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail niunio@gomesz.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Może za 20 lat jak dojdziemy do 80% wykorzystanych smieci.
Obecnie 2zł byłoby kwota conajmniej satysfakcjonująca i ponad 10 x tanszą niz płaciłem wczesniej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Ustawa śmieciowa - pamiętacie dyskusję?