Ustawienia internetowe w Play dla SE

Data: 2010-02-01 05:59:27
Autor: Irk
Ustawienia internetowe w Play dla SE
Witam,
Szukam ustawień internetowych dla SE W300i do Play
i widzę, że na stronie Play jest (tylko) auto-konfiguracja telefonu
ze strony: https://konfiguracja.playmobile.pl/hsconfig/public/service.do
Wybieram WAP (bo chcę używać Gadu-gadu), dostaję ustawienia,
zapisuję, włączam i wyłączam telefon i próbuję wejść na jakąś stronę
i dostaję komunikat, że... brak jest konta danych. Co mam jeszcze
zrobić, ustawić?
W auto-konfiguracji są jeszcze ustawienia MMS, e-mail i video ale to
chyba
mnie nie dotyczy?

Ustawienia internetowe w Play dla SE