Ustawienia telefonu w roamingu przy pakietowej transmisji danych

Data: 2009-07-29 20:26:49
Autor: Waldek Godel
Ustawienia telefonu w roamingu przy pakietowej transmisji danych
Dnia Wed, 29 Jul 2009 12:16:41 -0700 (PDT), Irk napisał(a):

Witam,
Czy będąc w roamingu muszę zmieniać ustawienia telefonu przy
pakietowej transmisji danych dopasowując je do danego operatora czy
zostają one takie jak w sieci macierzystej?

zostają bez zmian

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Chinski inzynier popelnil samobojstwo po tym gdy zgubil jeden z 16

Data: 2009-07-30 14:10:42
Autor: Irk
Ustawienia telefonu w roamingu przy pakietowej transmisji danych
On 29 Lip, 21:26, Waldek Godel pisze...
> Czy będąc w roamingu muszę zmieniać ustawienia telefonu przy
> pakietowej transmisji danych dopasowując je do danego operatora czy
> zostają one takie jak w sieci macierzystej?

zostają bez zmian

hmm... byłem w roamingu i rozmowy i SMS-y działały poprawnie
a przy próbie transmisji pakietowej miałem komunikat w stylu:
błąd komunikacji, złe parametry, skontaktuj się ze swoim
operatorem...itd.
Transmisja pakietowa w sieci macierzystej działa mi bez problemu,
czyli ustawienia do sieci macierzystej mam poprawne.
Przed wyjazdem pytałem swojego operatora czy mam wszystko
aktywowane do transmisji pakietowej w roamingu. Twierdził, że tak,
więc wydedukowałem sobie sam, że to może trzeba było ustawić
parametry w telefonie do operatora roamingowego...

Data: 2009-07-30 22:13:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 30 Jul 2009 14:10:42 -0700 (PDT), Irk napisał(a):

hmm... byłem w roamingu i rozmowy i SMS-y działały poprawnie
a przy próbie transmisji pakietowej miałem komunikat w stylu:
błąd komunikacji, złe parametry, skontaktuj się ze swoim
operatorem...itd.

Trzeba wtedy poszukać innej sieci - nie każda sieć która ma umowe
roamingową na połączenia głosowe ma również umowę na transmisję danych.

Data: 2009-07-30 14:26:25
Autor: Irk
Ustawienia telefonu w roamingu przy pakietowej transmisji danych
On 30 Lip, 23:13, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> pisze...
> [...]

Trzeba wtedy poszukać innej sieci - nie każda sieć która ma umowe
roamingową na połączenia głosowe ma również umowę na transmisję danych.

Próbowałem wszystkie jakie były dostępne. Bez zmian.
Zasięg był OK. Berlin

Ustawienia telefonu w roamingu przy pakietowej transmisji danych