Ustawili mu zbieżność?

Data: 2019-02-26 04:59:40
Autor: kk
Ustawili mu zbieżność?
Data: 2019-02-25 23:46:07
Autor: przemek.jedrzejczak
Ustawili mu zbieżność?
polscy metaloplastycy ogarneliby temat w 10 minut wlacznie z lakierowaniem :-)

Data: 2019-02-26 12:04:45
Autor: Queequeg
Ustawili mu zbieżność?
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

polscy metaloplastycy ogarneliby temat w 10 minut wlacznie z lakierowaniem :-)

I 11 z przebiciem numerów :)

Data: 2019-02-26 17:59:53
Autor: Budzik
Ustawili mu zbieżność?
Użytkownik Queequeg queequeg@trust.no1 ...

polscy metaloplastycy ogarneliby temat w 10 minut wlacznie z
lakierowaniem :-)

I 11 z przebiciem numerów :)

plus "regulacja" przebiegu!

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2019-02-26 08:48:02
Autor: tck
Ustawili mu zbieżność?
W dniu 26.02.2019 o 04:59, kk pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=UKBnPnYh8iw

a mówią, żeby amorki i sprężyny wymieniać parami...
niezły jest blacharz w 24:30 i 29 minucie;)
no i gdyby mieli trytytki to by im łatwiej było klapę zamknąć pod koniec

ps
ciekawe ile im nakrętek zostało

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-02-27 14:21:23
Autor: J.F.
Ustawili mu zbieżność?
Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q52djl$ks3$1@news.icm.edu.pl...
https://www.youtube.com/watch?v=UKBnPnYh8iw

Trzy kola dobre :)

A zbieznosc ... moze na rajdzie nieistotna, bo i tak opony sie szybko zdzieraja.

Ciekawe czy dla takiego kierowcy jest istotne ustawienie tylnych kol,
nawet nie o zbieznosc mi chodzi, tylko jedzie na jednym tylnym, kat ustawienia ma inny,
i czy rasowemu kierowcy to wszystko jedno, bo koryguje na biezaco,
czy klnie, bo auto jedzie inaczej niz sie przyzwyczail.
I jeszcze inaczej skreca w lewo, a inaczej w prawo.

Chociaz ... to chyba nie jest jego pierwsze urwane kolo, to zdazyl sie przyzwyczaic :-)

J.

Data: 2019-02-27 22:19:03
Autor: LEPEK
Ustawili mu zbieżność?
W dniu 27.02.2019 o 14:21, J.F. pisze:

[...]

Myślę, że jest o tyle istotne, że w pełni sprawnym pojechałby po prostu szybciej.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2019-02-28 17:33:20
Autor: MadMan
Ustawili mu zbieżność?
Dnia Wed, 27 Feb 2019 22:19:03 +0100, LEPEK napisał(a):

Chociaz ... to chyba nie jest jego pierwsze urwane kolo, to zdazyl sie przyzwyczaic :-)

Myślę, że jest o tyle istotne, że w pełni sprawnym pojechałby po prostu szybciej.

Może tak, pytanie czy ta różnica skompensowałaby karę za zbyt długi
postój na strefie technicznej. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2019-02-28 12:20:20