Ustawka patriotyczna

Data: 2018-11-13 11:25:35
Autor: Pajdak
Ustawka patriotyczna
http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,141637,24161894,podczas-marszu-niepodleglosci-oswiadczyl-sie-dziewczynie-niech.html#s=BoxOpCzol9

"Podczas marszu oświadczył się dziewczynie, z gratulacjami ruszył premier."

Który przypadkiem znalazł się dokładnie w tym miejscu i o tej właśnie porze!

"Wyjątkowy dzień dla młodego patrioty"

Urban jednak to był cienias!

--
Pajdak

Data: 2018-11-13 06:32:40
Autor: Zenek Kapelinder
Ustawka patriotyczna
A nawet jak by to byla ustawka to bardzo sympatyczna. tobie w niemieckim burdelu dla zasluzonych nazistow nikt sie nie oswiadczy. Jak by nie bylo oswiadczyn to bys darl ryja ze chuj nie marsz bo nawet nikt sie nie oswiadczyl a na teczowym to co chwila jakis facet drugiemu sie oswiadcza.

Data: 2018-11-13 19:52:48
Autor: Pajdak
Ustawka patriotyczna
kundel zawszony "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:b8940d55-b6b3-401a-93c7-561b46368841googlegroups.com...
A nawet jak by to byla ustawka to bardzo sympatyczna. mi w niemieckim burdelu dla zasluzonych nazistow nikt sie nie oswiadczy. Jak by nie bylo oswiadczyn to bym darl ryja ze chuj nie marsz bo nawet nikt sie mnie nie oswiadczyl a na teczowym to co chwila jakis facet drugiemu sie oswiadcza.

kogutku, mało mnie obchodzą twoje ciotowskie ciągoty.

--
Pajdal

Ustawka patriotyczna