Usterka monitora dell u2711

Data: 2011-07-15 10:09:10
Autor: FiFi
Usterka monitora dell u2711
Mam taki dziwny objaw, ze po godzinie-dwóch nagle czarny kolor zamienia się w szary lekko migający, a pozostale kolory są ok. Zmiany parametrów wyswietlania nic nie dają. Wlasciwie nawet wyłączenie kompa nic nie zmienia bo logo DELL ktore się wyswietla zaraz po wlączeniu monitora jest na szarym tle zamiast na czarnym. Bios startuje też na szarym migającym tle z lekko widocznymi pionowymi tez szarymi (inny odcien) pasami. Po wyłączeniu i odczekaniu 15 minut i ponownym włączeniu juz jest ok. Co to może być? Mam go od paru dni i pewnie pojedzie do serwisu. Zauważylem ze dosc mocno sie grzeje u góry... Poważne toto? ;)

Pozdr.

Usterka monitora dell u2711