Ustroń - śmiertelne potrącenie kolarza na "wiślance" :(

Data: 2010-05-02 13:25:58
Autor: ToMasz
Ustroń - śmiertelne potrącenie kolarza na "wiślance" :(
Heming pisze:
Wczoraj, jadac do Ustronia, bylem swiadkiem skutkow potracenia kolarza.
Niestety wypadek byl smiertelny. Szczegolne wrazenie zrobila na mnie
szosowka polamana na kilka czesci. Generalnie na tym odcinku "wislanka"
jest bardzo niebezpieczna, bo ruch samochodow jest olbrzymi, a pobocza
praktycznie brak.

Wiecej informacji tutaj:
http://telewizja.ox.pl/wideo,12680,smierc-na-wislance-.html

/hem
wiem ze nie musiał, ale czy miał światła i były załączone? kamizelkę? kask?

ToMasz

Data: 2010-05-02 13:42:08
Autor: Dominik Mirowski
Ustroń - śmiertelne potrącenie kolarza na "w iślance" :(
ToMasz wyklepał(a) :

Wczoraj, jadac do Ustronia, bylem swiadkiem skutkow potracenia
kolarza. Niestety wypadek byl smiertelny.
wiem ze nie musiał, ale czy miał światła i były załączone? kamizelkę?
kask?

W środku dnia, przy dobrej widoczności i suchej nawieżchni ?
Uważasz, że to coś by zmieniło ?
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-05-02 14:26:27
Autor: arturbac
W dniu 2010-05-02 13:25, ToMasz pisze:
wiem ze nie musiał, ale czy miał światła i były załączone? kamizelkę? kask?

a sidełko z katapultą i abs ?

Data: 2010-05-02 16:52:57
Autor: Heming
ToMasz pisze:

wiem ze nie musiał, ale czy miał światła i były załączone? kamizelkę? kask?

Do wypadku doszlo na niewielki zakrecie. Sadzac po zniszczeniach roweru kierowca musial jechac bardzo szybko, mimo ze w tym miejscu jest zdaje sie ograniczenie do 60 km/h.

Data: 2010-05-03 17:33:03
Autor: MichałG
ToMasz pisze:
Heming pisze:
[...]

i dzwonek, kolego, dzownek!!!!!!   ;(

M.

Ustroń - śmiertelne potrącenie kolarza na "wiślance" :(