Usun±³em kana³y TVP1 i TVP2

Data: 2010-06-13 11:18:38
Autor: Tzva Adonai
Usun±³em kana³y TVP1 i TVP2
boukun napisa³(a):

I mam swiety spokoj z zydowska propagandowa telewizja.

Zachowujesz siê jak folksdojcz i zdrajca, raz Ruskim wchodzisz w zad,
raz Niemcom.. To ju¿ siê staje niesmaczne, Nied¼wiecki i kwalifikuje
siê na obicie ci ryja.. Kiedy¶ siê Polacy i ¯ydzi zbior± w grupê i ciê
okalecz±, zobaczysz..

Data: 2010-06-13 20:28:36
Autor: boukun
Usun±³em kana³y TVP1 i TVP2

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:cb8d9e56-0c9a-4890-bfd5-3df7c4c2f612w12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

TVP klerykalna nie jest polsk± TV, do rzygania z t± papk±
¿ydowsko-PiSowsk±......

u2 na scp w podobnym do ciebie tonie, choæ skrajnie innym :

Ogl±dasz szkopsk± TV, nadajesz na ¯ydów. Typowy szkopski ¯yd z ciebie.

A w³a¶nie teraz leci ciekawa debata prezydencka na TVP1.

Dobre dla polskiego mot³ochu, na chuj mi ta papka ¿ydowska dla polaczków...

boukun

Usun±³em kana³y TVP1 i TVP2