Usunięcie rys z szyby

Data: 2015-04-09 17:28:43
Autor: Sebastian Biały
Usunięcie rys z szyby
Czesc.

Jakiś kutafon porysował mi szybę. Coś z gatuntu troglodytów rysujących szyby w autobusach ostrym szpikulcem. Duzo tego mi nie popsuł, ale widać że coś chciał napisać ale musku nie stykło ... szyba boczna.

Rysy słabo widoczne, ale pod paznokciem wyczuwalne. Nie zależy mi na super jakości, ma byc jako tako.

Z tego co widzę głównie polerują szyby diamentami czy innymi pastami. Zanim pojadę zapytać o cenę: wydawało mi się że widziałem kiedyś wypełniacze do rys. Nie mogę tego znaleźć, wszędzie polerka.

Faktycznie została mi tylko polerka szyby?

Data: 2015-04-09 17:24:45
Autor: Pszemol
Usunięcie rys z szyby
"Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> wrote in message news:mg65rd$q8m$1node1.news.atman.pl...
Duzo tego mi nie popsuł, ale widać że coś chciał napisać ale musku nie stykło ... szyba boczna.

Rysy słabo widoczne, ale pod paznokciem wyczuwalne.
Nie zależy mi na super jakości, ma byc jako tako.

Z pewną nieśmiałością zapytam - jeśli słabo widoczne i do
tego z boku, to po co się tym przejmować i próbować naprawiać?

Data: 2015-04-10 16:28:50
Autor: Marcin N
Usunięcie rys z szyby
W dniu 2015-04-10 o 00:24, Pszemol pisze:
[...]

O to samo chciałem zapytać.

--
MN

Data: 2015-04-10 20:10:38
Autor: Sebastian Biały
Usunięcie rys z szyby
On 2015-04-10 16:28, Marcin N wrote:
Z pewną nieśmiałością zapytam - jeśli słabo widoczne i do
tego z boku, to po co się tym przejmować i próbować naprawiać?
O to samo chciałem zapytać.

Ponieważ *są*słabo, ale widoczne :)

Autko w miarÄ™ nowe. Troche szkoda bo szpeci.

Data: 2015-04-10 23:07:54
Autor: Marcin N
Usunięcie rys z szyby
On 2015-04-10 16:28, Marcin N wrote:
[...]

Poczekaj, aż ci jakieś dziecko porysuje drzwi rowerem to przestaniesz się przejmować szybą.

--
MN

Data: 2015-04-14 15:41:43
Autor: zbigniew
Usunięcie rys z szyby
On 2015-04-10 16:28, Marcin N wrote:
[...]

może jak siÄ™ zbliżasz do  auta to patrz na drzewa lub ptaki, szybko siÄ™ przyzwyczaisz :)
masakra :)

Data: 2015-04-17 23:09:24
Autor: Pszemol
Usunięcie rys z szyby
"zbigniew" <a@aa.aa> wrote in message news:552d191a$0$8375$65785112news.neostrada.pl...
On 2015-04-10 16:28, Marcin N wrote:
[...]

Punkt za dobre poczucie humoru, Zbigniew.

A do Sebastiana - naprawdę stary - wyluzuj i daj spokój.
Potraktuj to jak "ochrzczenie" nowych butów przez podeptanie :-)

Wiem, że nowe autko więc każda skaza "boli", ale w końcu to tylko
blaszane pudełko do poruszania się po drodze - rys i obić
napewno szybko zbierze trochę więcej, nie ma się czym przejmować...
Po tej pierwszej, każdą nową rysę przyjdzie Ci nieco łatwiej znieść.

No chyba że jesteś jednym z tych ludzi, którzy całe weekendy spędzają na myciu, woskowaniu i pucowaniu swoich blaszanych pupilków? ;-)

Data: 2015-04-09 18:16:19
Autor: Wiwo
Usunięcie rys z szyby

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mg65rd$q8m$1node1.news.atman.pl...

Rysy słabo widoczne, ale pod paznokciem wyczuwalne. Nie zależy mi na super jakości, ma byc jako tako.

Jeśli wyczuwalne pod paznokciem, to polerka prawdopodobnie niewiele pomoże.

Z tego co widzę głównie polerują szyby diamentami czy innymi pastami. Zanim pojadę zapytać o cenę: wydawało mi się że widziałem kiedyś wypełniacze do rys. Nie mogę tego znaleźć, wszędzie polerka.

Z tego co wiem, to żywice stosowane do naprawy odprysków są wprowadzane pod ciśnieniem, więc przy rysie pewnie nie znajdą zastosowania. Są też żywice wykańczające, ale one nie są całkowicie przezroczyste, więc na dłuższej powierzchni rysy, prawdopodobnie tylko pogorszą sprawę. Te info mam sprzed paru lat, jak interesowałem się tematem, być może dzisiaj stosują coś lepszego, może ktoś podpowie.

Faktycznie została mi tylko polerka szyby?

Ewentualnie wymiana. Jaka to szyba, w jakim aucie? Może używka będzie tańsza?

Wiwo

Data: 2015-04-09 19:10:22
Autor: Sebastian Biały
Usunięcie rys z szyby
On 2015-04-09 18:16, Wiwo wrote:
Ewentualnie wymiana. Jaka to szyba, w jakim aucie? Może używka będzie
tańsza?

Boczna tylna do Orlando.

Data: 2015-04-09 19:48:34
Autor: Wiwo
Usunięcie rys z szyby

On 2015-04-09 18:16, Wiwo wrote:
Ewentualnie wymiana. Jaka to szyba, w jakim aucie? Może używka będzie
tańsza?

Boczna tylna do Orlando.

Zerknij na znany portal aukcyjny. Tak na szybko po wpisaniu "orlando szyba" widzę kilka ofert po 50zł za tylną boczną (chociaż są i takie po 100-150zł). Patrząc na zdjęcia, nie jest chyba wklejana. Osobiście wolałbym ją wymienić, niż bawić się w polerowania, czy zaklejania.

Wiwo

Usunięcie rys z szyby