Usunięcie grupy "Kręgi Google+" z Androida 4.0.3

Data: 2012-09-22 07:32:43
Autor: Hory314
Usunięcie grupy "Kręgi Google+" z Androida 4.0.3
Witam,
mam w kontaktach w Gmailu ładnie porobione swoje kontakty. Zsynchronizowane z telefonem, ustawione tak, żeby tylko te kontakty mi się wyświetlały w książce telefonicznej telefonu i tak też jest.
Jednakże gdy kontakt jest połączony z kontaktem z mojego Google+ to podczas dzwonienia, wysyłania SMS jest wyświetlana nazwa kontaktu z Google+, a nie ta moja z kontaktów (a w kontaktach jest wyświetlana moja nazwa kontaktu), nie ma też ustawionego przeze mnie zdjęcia, a pojawia się te, które ktoś sobie ustawił na G+.

Mój problem polega na tym, że nie mogę usunąć grupy Kręgi Google+, przez co nakładają się one na moje kontakty z Gmaila (co jest efektem niechcianym). Czy jest jakiś sposób na usunięcie grupy "Kręgi Google+"? Najlepiej w całości, albo chociaż z urządzenia z Androidem? Zaznaczam, że nie zauważyłem żadnej opcji zmień etykietę grupy, usuń grupę czy coś takiego, ani na Gmailu ani na Androidzie.

Data: 2012-09-22 19:02:00
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 2012-09-22 16:32, Hory314 pisze:
[...]

Uruchamiasz Google+, wchodzisz w ustawienia, odznaczasz "Dodaj kontakty z Google+"

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2012-09-22 11:15:09
Autor: hordyjewiczmichal
Usunięcie grupy "Kręgi Google+" z Androida 4.0.3
Dzięki, o to mi chodziło!
Nie sądziłem, że to przez aplikację Google+ na Androidzie, gdyż pierwsze co zrobiłem to usunąłem ją z telefonu lecz to nadal nie pomogło (widocznie nawet po usunięciu programu ustawienia aplikacji zostały zachowane).

Usunięcie grupy "Kręgi Google+" z Androida 4.0.3