Usunięcie naklejek z felg

Data: 2012-12-01 14:20:38
Autor: Zbrochaty
Usunięcie naklejek z felg
On 28 Lis, 22:04, Sceptyk <sceptykU...@spoko.pl> wrote:
Witam.
Jest sobie rower prawie nowy i ma naklejki na felgach. Chcę je zedrzeć,
próbowałem i zostaje w niektórych miejscach klej. Czym to usun±ć, jaki¶
łatwo dostępny ¶rodek i taki, żeby nie spowodował jakich¶ trwałych plam
oraz nie uszkodził opony. Zanim się zacznę bawić rozpuszczalnikiem, wolę
zapytać, żeby mi się guma z opony nie rozpu¶ciła ;).
Z góry dzięki.

--
Sceptyk

Karcherem, 5-10 sek na nalepke.
A po co sciagac? zostawic, zrobia sie szaro-czarne tak jak felgi i
korzysc z tego taka, ze przynajmniej felgi nie pekna
Zbrochaty

Usunięcie naklejek z felg