Usunięcie simlocka z i900

Data: 2009-04-25 00:16:51
Autor: TomDol
Usunięcie simlocka z i900
Czy usunięcie simlocka Plusa z telefonu Samsung i900 Omnia jest problematyczne? Mam okazję zakupu takiego telefonu z tym, że z simlockiem tej sieci, a nie chcaiłbym dowiedzieć się już po zakupie, że sa jakies problemy z usunięciem tego simlocka. Z góry dzięki za info

Data: 2009-04-25 20:01:18
Autor: Paweł Łukawski
Usunięcie simlocka z i900
Użytkownik "TomDol" <timek@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:gstea2$if1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Żadnego, problemu, kodami w ciągu 2-3 minut

Data: 2009-04-25 20:02:36
Autor: Paweł Łukawski
Usunięcie simlocka z i900
Użytkownik "Paweł Łukawski" <p.lukawski.nospam@gazeta.anty_spam.pl> napisał w wiadomości news:gsvj5g$un$1achot.icm.edu.pl...
[...]