Usuwanie krzyży? Nic nowego

Data: 2009-11-18 22:55:53
Autor: Hans Kloss
Usuwanie krzyży? Nic nowego
http://wykluczeni.salon24.pl/139038,jak-komuna-walczyla-z-krzyzem-w-szkole

Mam nadzieję że dzisiejsi usuwacze skończą z równym fasonem jak ci sprzed lat
trzydziestu- na śmietniku historii. Która ponoć lubi się powtarzać,
najczęściej jako farsa.
J-23

Data: 2009-11-18 23:50:28
Autor: Karol
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

ta walka z krzyzami, zupelnie mnie przekonala o tym, KTO, za tym stoi. Musze
powedziec, ze jeszcze do niedawna mialem pewne watpliwosci. Niestety cos w sybolu krzyza jest (nie bede opisywal szczegolow na tej grupie,
bo nie rzuca sie perel prze wieprze, ktorych jak widac sporo na tej grupie
jest) - w kazdym razie zle sie to dla nich skonczy.

Z krzyzem wygrac sie nie da !

Data: 2009-11-19 01:22:55
Autor: games
Usuwanie krzyży? Nic nowego
  Karol pisze:
[...]

Z idiotami tez.

http://www.youtube.com/watch?v=nRMiRFJzIKA

Data: 2009-11-19 00:46:34
Autor: Karol
Usuwanie krzyży? Nic nowego
games <games@games.home.pl> napisał(a):
Z idiotami tez.

 no tak, teraz rozumiem twoj agresje na wzmianke o krzyzu. Przejrzalem
archiwum. Ty jestes po prostu Zydkiem.

Wynos sie wiec na grupe zydowska na ktorej sie udzielasz, prymitywny i chamski
icku.

Data: 2009-11-19 09:10:00
Autor: Jadrys
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Hans Kloss pisze:
[...]

Tak ci Hans zależy na tym krzyżu w miejscu publicznym? Przecież ten krzyż podobno nosi się w sercu? Więc jaki sens ma podstawianie go innym pod nos?

Data: 2009-11-19 00:30:42
Autor: Antenka
Usuwanie krzyży? Nic nowego
On 19 Lis, 09:10, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Hans Kloss pisze:

> [...]

Tak ci Hans zależy na tym krzyżu w miejscu publicznym? Przecież ten
krzyż podobno nosi się w sercu? Więc jaki sens ma podstawianie go innym

Jadrysiu, przypominam Ci, że te krzyże tylko powróciły na swoje
miejsce (mam na myśli szkoły, także instytucje). Nie wiem jaka byłaby
reakcja Turków, gdybyś zaczął zdejmować z miejsc publicznych
półksiężyc - islamski symbol religijny. Obawiam się, że zostałbyś
ukamienowany, albo zgładzony w inny sposób :-(. Mam świeże informacje,
po niedalej jak w końu sierpnia mój brat bawił tam na wakacjach -
wszędzie, gdzie okiem można było sięgnąć wisiały symbole islamskie,
doskonale ujęte na fotach ;-).

Antenka

P.s. Skłaniam się do wypowiedzi Karola i Hansa - to jest odpowiedź
(zdejmowanie krzyży w państwie katolickim) na to, kto faktycznie
rządzi w Polsce, ba i w jewrokołchozie - ice! Oni nienawidzą krzyża,
bo ten im przypomina haniebny czyn, którego dokonali jako naród,
krzyżując Chrystusa. Tego faktu nic już nie zmieni. Przypominam, że
Piłat namiestnik rzymski nie miał zamiaru tego uczynić - po żydowsku
został przez nich ( w typoy talmudyczny sposób zresztą) zaszantażowany
tak, że w końcu zmiękkł i się poddał icowej presji. Historycznie
patrząc na to całe wydarzenie to za śmierć Jezusa Chrystusa -
obiecanego Mesjasza odpowiedzialny jest Jego własny naród. Jest
jeszcze drugi wymiar, ale o tym nie będę teraz pisać.

Pozdrawiam :-))

Data: 2009-11-19 13:58:13
Autor: Adam
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Jadrysiu, przypominam Ci, że te krzyże tylko powróciły na swoje
miejsce (mam na myśli szkoły, także instytucje).

Gdzie jest miejsce krzyża - to przedmiot debaty, nie arbitralnych orzeczeń katolickiej większości.

P.s. Skłaniam się do wypowiedzi Karola i Hansa - to jest odpowiedź
(zdejmowanie krzyży w państwie katolickim)

na to, kto faktycznie
rządzi w Polsce,

A od kiedy to Polska jest państwem katolickim?
Jest państwem świeckim, to nie Watykan.

[...]

I Ty uwierzyłaś janowej bajeczce? Myslisz, że Jan napisał to bez powodu?
Publicystyka 2000 lat temu uprawiana był m.in. w tworzonych ewangeliach...

Poza tym: akurat taką interpretację tego miejsca odrzucał i papież były, i obecny.

Adam

Data: 2009-11-19 17:54:05
Autor: Jadrys
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Hans Kloss pisze:

[...]

No tak Antenko, ale czy to dobrze? Wróciły po to żeby siać wśród Polaków niezgodę drażniąc ateistów i innowierców? :-(

[...]

Nie wiem, ale słyszałem tylko że w Turcji jest całkowity rozdział państwa od religii, a na straży tego stoi armia. która już parę razy musiała przywoływać islamistów do porządku.. :-\

[...]

W pewnym sensie na pewno masz rację.. Przecież normalnemu zwykłemu ateiście krzyż w niczym nie przeszkadza.

Data: 2009-11-19 09:18:27
Autor: Piotr
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Dnia Thu, 19 Nov 2009 09:10:00 +0100, Jadrys napisał(a):

Tak ci Hans zależy na tym krzyżu w miejscu publicznym? Przecież ten krzyż podobno nosi się w sercu? Więc jaki sens ma podstawianie go innym pod nos?

To symbol, drogi kolego. Symbol wartości, etosu i norm spolecznych. Dla
wierzących rzecz święta. Pod krzyżem żyły i teraz spoczywają pokolenia
moich prodków, nie byli zakopywani jak jakieś wałkunstwo pod krzakiem.
Wy, lewizna nie chcecie usunąc symboli z życia publicznego, checie usunąć
krzyż, i na to miejsce wprowadzić swoje, które później każecie nam czcić.
Piotr

Data: 2009-11-19 10:03:03
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:6vq7zqqqud0f$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To se go noś w dupie przygłupie...bez żadnych wartości... i moralności...

boukun

Data: 2009-11-19 10:12:51
Autor: Piotr
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Dnia Thu, 19 Nov 2009 10:03:03 +0100, boukun napisał(a):

To se go noś w dupie przygłupie...bez żadnych wartości... i moralności...

Siemka walkuńska głupotko! Co tam masz włożone do zadka homosiu? To już
Wiluś ci nie wystarcza, tato Adolfa?

Data: 2009-11-19 10:22:10
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19s71xo3guifv$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

"nie byli zakopywani jak jakieś wałkunstwo pod krzakiem".... Coś ci się rzuciło na mózg głupi Piotrusiu...

Czy ty aby napewno nie jesteś umysłowo upośledzony głupi Piotrusiu? Na krtórą dzisiaj do kibla cię wysadzą?

boukun

Data: 2009-11-19 10:29:57
Autor: Piotr
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Dnia Thu, 19 Nov 2009 10:22:10 +0100, boukun napisał(a):

"nie byli zakopywani jak jakieś wałkunstwo pod krzakiem".... Coś ci się rzuciło na mózg głupi Piotrusiu...

Czy ty aby napewno nie jesteś umysłowo upośledzony głupi Piotrusiu? Na krtórą dzisiaj do kibla cię wysadzą?

Przecie ci pisuję, ześ tłuczek i nie rozumiesz. nie musisz mnie upewniać,
ja to wiem, ponad wszelką wątpliwość... Tato Adolfa...

Data: 2009-11-19 10:37:50
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:16uf7wulr5ovk$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Byłeś głupi Piotrusiu u lekarza zbadać główkę? Bo tu cię nikt nie zrozumie, a objawy upośledzenia umysłowego są bardzo niepokojące... To już nie jest zwykły kompleks...

boukun

Data: 2009-11-19 13:57:34
Autor: Piotr
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Dnia Thu, 19 Nov 2009 10:37:50 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Dlaczego piszesz, tato Adolfa, że nikt, skoro tylko ty nie rozumiesz. A nie
rozumiesz boś walkunski tłuczek, he, he.

Data: 2009-11-19 17:09:53
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:nl2alzh4h8et$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiu, ty już się nie kontrolujesz...

boukun

Data: 2009-11-19 17:13:16
Autor: Piotr
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Dnia Thu, 19 Nov 2009 17:09:53 +0100, boukun napisał(a):

Dlaczego piszesz, tato Adolfa, że nikt, skoro tylko ty nie rozumiesz. A nie
rozumiesz boś walkunski tłuczek, he, he.

Głupi Piotrusiu, ty już się nie kontrolujesz...

Jak najbardziej się kontroluję, tato Adolfa. Ale dziękuję za troskę.

Data: 2009-11-19 18:43:49
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:awp2i69wri8s$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie, już myślałem, że ci się trochę poprawiło głupi Piotrusiu, ale moja diagnoza jest nieomylna. Ty się już nie kontrolujesz, jesteś zagoniony...

boukun

Data: 2009-11-19 18:55:06
Autor: Piotr
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Dnia Thu, 19 Nov 2009 18:43:49 +0100, boukun napisał(a):

Jak najbardziej się kontroluję, tato Adolfa. Ale dziękuję za troskę.

Nie, już myślałem, że ci się trochę poprawiło głupi Piotrusiu, ale moja diagnoza jest nieomylna. Ty się już nie kontrolujesz, jesteś zagoniony...

D i a g n o z a ?! He, he, he, he, he, he... Boszzz, alem się ubawił...
Bezrobotny (z powodu braku kwalifikacji do czegokolwiek) burek postawił mi
d i a g n o z ę...
Hm, a może spróbuj sobie coś postawić, głupiutka hałsfrał?

Data: 2009-11-19 19:24:13
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1vks3nafzgc87.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiu, znów chciałeś się dowartościować? To takie prymitywne, he, he...

boukun

Data: 2009-11-19 17:52:23
Autor: Jadrys
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Piotr pisze:
[...]

Jednak symbol i wartość jak widać nie dla wszystkich.

Data: 2009-11-19 11:14:01
Autor: Hans Kloss
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Tak ci Hans zależy na tym krzyżu w miejscu publicznym? Przecież ten krzyż podobno nosi się w sercu? Więc jaki sens ma podstawianie go innym pod nos?

Idź na najbliższy cmentarz (wszak miejsce publiczne) weź z sobą jakiś zwój
folii czy ryzę papieru pakowego  i zasłaniaj...za jakiś czas może przyjdą twoi
ideowi koleżkowie z młotami pneumatycznymi dokończyć dzieła.
A sens ma przede wszystkim tępienie padalców usiłujących z owym krzyżem
walczyć- bo sam krzyż ma taką dziwną właściwości że pojawia się na ogół w
takich miejscach w których znajdować się powinien.
J-23

Data: 2009-11-19 13:37:19
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:he399p$56k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak to juz Żydzi wymyślili 2000 lat temu, i tak to ciemnym narodom narzucili... i tak im pozostało do dziś...

boukun

Data: 2009-11-19 13:04:51
Autor: Hans Kloss
Usuwanie krzyży? Nic nowego
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Tak to juz Żydzi wymyślili 2000 lat temu

Żydzi, menelu, umyślili 2000 lat temu na owym krzyżu zamordować porządnego
człowieka. I w głowie im nawet wtedy nie postało że te dwa skrzyżowane patyki
zamienią się w bat siekący ich dupy oraz dupy ich pomagierów, tobie podobnych.
J-23

Data: 2009-11-19 17:10:58
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:he3fpj$rip$1inews.gazeta.pl...
[...]

I ty Hans dobrze wiesz, co Żydzi 2000 lat temu mieli w głowie?  Hm, mnie nie dziwisz...

boukun

Data: 2009-11-19 17:54:40
Autor: Jadrys
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Hans Kloss pisze:
[...]

Hans, cmentarz to zupełnie co innego jak szkoła czy szpital. I moim zdaniem właśnie nie powinien się pojawiać w tego typu miejscach publicznych.  I tylko po to żeby nikogo nie drażnić, żeby nie rodzić podziałów wśród rodaków..

Data: 2009-11-19 17:42:51
Autor: Hans Kloss
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Hans, cmentarz to zupełnie co innego jak szkoła czy szpital.
Doskonale, o tym nawet nie pomyślałem- pousuwaj czerwone krzyże ze szpitali i
karetek, ale będzie jazda ;)))

 I tylko po to żeby nikogo nie drażnić,
Krzyż drażni tylko nawiedzonych antyklerykalnych fanatyków i (być może)
ortodoksyjnych Żydów. O jednych i drugich mam zdanie wyrobione i nie jest ono,
delikatnie pisząc, najlepsze. Dodatkowo tych pierwszym należałoby, moim
zdaniem, tępić jak pluskwy. Natomiast uczciwemu ateiście dwa krzyżowane patyki
MUSZĄ być zupełnie obojętne, podobnie jak śmakiś półksiężyc, kwiat lotosu,
czterolistna koniczyna itditp symbole przesądów które ma, jako ateusz, w
głębokim  poważaniu.
Tak więc akcja usuwania krzyży ma NA PEWNO  cel taki aby wzbudzić niepokój
społeczny, rozdrażnić "katoli" i sprawdzić na ile już zobojętnieli na wciąż im
czynione afronty i obelgi. A wszystko po to żeby wiedzieć na co sobie można z
nimi w przyszłości pozwolić bez narażania się na zbyt drastyczną reakcję.
J-23

Data: 2009-11-19 19:15:36
Autor: Jadrys
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Hans Kloss pisze:
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Hans, cmentarz to zupełnie co innego jak szkoła czy szpital.

Doskonale, o tym nawet nie pomyślałem- pousuwaj czerwone krzyże ze szpitali i
karetek, ale będzie jazda ;)))

A od kiedy to krzyż bez postaci Chrystusa jest symbolem religijnym?

[...]

To kogo krzyż drażni nie ma najmniejszego znaczenia. Ważne jest to że drażni (może drażnić).. I na tym polega cała mądrość wyroku Strasburskiego. - Nie dopuszczać żeby symbole religijne  doprowadzały do waśni narodowych..

Data: 2009-11-19 18:21:42
Autor: Hans Kloss
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
To kogo krzyż drażni nie ma najmniejszego znaczenia. Ważne jest to że drażni (może drażnić).. I na tym polega cała mądrość wyroku Strasburskiego. -
To niech teraz przemądry trybunał wyda wyrok w obronie tych których drażni
usuwanie krzyży;). Bo takich jest zapewne dużo, dużo więcej niż tych
rozdrażnionych skrzyżowaniami ;)
J-23 --

Data: 2009-11-19 19:57:24
Autor: Jadrys
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Hans Kloss pisze:
[...]

Dlaczego ma wydać wyrok w obronie obrońców krzyża? Przecież oni ewidentnie łamią prawo - zawłaszczają publiczne miejsca do eksponowania swoich symboli religijnych.

Data: 2009-11-19 19:18:57
Autor: Hans Kloss
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Dlaczego ma wydać wyrok w obronie obrońców krzyża? Przecież oni ewidentnie łamią prawo
Jakie prawo łamią? Poproszę konkretny paragraf konkretnego kodeksu prawnego.

- zawłaszczają publiczne miejsca do eksponowania swoich symboli religijnych.
Obawiam się że koszty przerabiania skrzyżowań tak aby ulice nie przecinały się
pod kątem prostym mogą być niebagatelne...
A teraz zrozum jedno- te "zawłaszczane" miejsca to są ICH miejsca, za ich kasę
zostały zbudowane i oni je utrzymują. Jak ONI uznają tam za stosowne powiesić
krowę to krowa powinna zawisnąć i żadnemu sądowi nic do tego. A oburzonych
hinduistów należy w tej sprawie olać sikiem prostym.
J-23

Data: 2009-11-19 21:08:23
Autor: Jadrys
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Hans Kloss pisze:
[...]

Oj nie nadajesz sie ty Hans do życia w unii.  Żadnego zrozumienia do potrzeb słabszych. Będziesz jednak  się musiał przyzwyczaić do poszanowania swobód obywatelskich które już wkrótce będą się należały różnym sektom, mniejszością seksualnym, mniejszościom narodowym itd.

Data: 2009-11-19 20:22:46
Autor: Hans Kloss
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Oj nie nadajesz sie ty Hans do życia w unii.  Żadnego zrozumienia do potrzeb słabszych.
Ależ mam ogromne zrozumienie. Słabi, bezbronni, co i raz to nadstawiający
drugi policzek "katole" mają potrzebę wieszania krzyży gdzie popadnie? A niech
wieszają, mi nic od tego nie ubędzie.
Będziesz jednak  się musiał przyzwyczaić
Bynajmniej musiał nie będę. To ONI się będą musieli przyzwyczaić i dostosować.
Komuszerię daliśmy rade pognać to i eurogejstwo nam niestraszne ;).
J-23

Data: 2009-11-19 09:20:47
Autor: WW
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Hans Kloss pisze:
[...]

Już się powtórzyła. :-)
Nocą, jak złodzieje, cichcem krzyż wieszali a z drabiny spadali.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-19 12:16:44
Autor: Karol
Usuwanie krzyży? Nic nowego
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Już się powtórzyła. :-)
Nocą, jak złodzieje, cichcem krzyż wieszali a z drabiny spadali.

cos krecisz, bo ja znam przypadki odwrotne. Ci co sciagali krzyze, marnie
zazwyczaj konczyli.
Ktos na salonie24, napisal, ze jedna pancia dyrektorka szkoly, ktora osobiscie
zdjela krzyz, bo wozny sie zaparl i polecenia wykonac nie chcial, po trzech
tygodniach od momentu zdjecia przez nia krzyza, dostala oczywiscie przez
*przypadek* w glowke, konarem spadajacego drzewa, kiedy chodzila po lesie.
Po krotkiej chorobie, przeniosla sie do krainy wiecznej szczesliwosci.

Takich przypadkow mozna przytaczac tysiace. Oczywiscie niewierzacy beda
twierdzic, ze to brednie, a ja nie mam ochoty ich przekonywac, ze sa w bledzie.
Pies im lica , lizal.

Data: 2009-11-19 13:37:21
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:he3cvc$i1c$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

I dlatego będziesz żył wiecznie i ze strachu wierzył w krzyż z przybitym Żydem Jezusem do niego...

boukun

Data: 2009-11-19 16:54:00
Autor: WW
Usuwanie krzyży? Nic nowego
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Już się powtórzyła. :-)
Nocą, jak złodzieje, cichcem krzyż wieszali a z drabiny spadali.

cos krecisz, bo ja znam przypadki odwrotne. Ci co sciagali krzyze, marnie
zazwyczaj konczyli.

Jeden z posłów, co nocą krzyż po kryjomu jak bandyci wieszali, mając immunitety poselskie świadomie prawo łamali, spadł w czasie tego wieszania z drabiny.
To fakt.
A że wszyscy za to zostali głupoto pokarani, to już inna sprawa.

[...]

Ja raz spełniłem dobry uczynek i do dziś nie mam nagrody. Takich przypadków można przytaczać tysiące. Oczywiście niewierzący będą twierdzić, że to brednie, a ja nie mam ochoty ich przekonywac, że są w błędzie.
Pies im lica, lizał.

Data: 2009-11-19 16:33:11
Autor: Hans Kloss
Usuwanie krzyży? Nic nowego
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
To fakt.

Jakie jest źródło pochodzenia tego "faktu", czyżby "Fakt"? Piszesz o tym z
takim przekonaniem jakbyś to widział na własne oczy.
J-23

Data: 2009-11-19 17:14:12
Autor: Karol
Usuwanie krzyży? Nic nowego
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:
> [...]

To fakt.
A że wszyscy za to zostali głupoto pokarani, to już inna sprawa.

ale ktory to posel byl? trzeba przypatrzec sie jego zyciorysowi.

[...]

 raz, to stanowczo za malo:) Jakbym ci opowiedzial KILKA faktow z mojego
zyciorysu, to daje sobie reke uciac, ze najpierw bys w to nie uwierzyl, a
pozniej bys sie jednak przekonal, ze napisalem ci prawde. Nie moge na tej
grupie tego opisac, bo za duzo tu niepwenych i nieuczciwych ludzi.

W kazdym razie, tez mialem w zyciu powazne chwile zwatpienia, teraz nie jestem
dewotem, ale wierze.

Data: 2009-11-20 08:36:10
Autor: WW
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Karol pisze:

ale ktory to posel byl? trzeba przypatrzec sie jego zyciorysowi.

No jak to, w katolandzie ów akt strzelisty wieszania krzyża tajny jest?
Nikt nie wie, kto tego "bohaterskiego" czynu dokonał ?
Zastanawiające - nieprawdaż ?