Usuwanie krzyży? Nic nowego

Data: 2009-11-19 09:20:47
Autor: WW
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Hans Kloss pisze:
http://wykluczeni.salon24.pl/139038,jak-komuna-walczyla-z-krzyzem-w-szkole

Mam nadzieję że dzisiejsi usuwacze skończą z równym fasonem jak ci sprzed lat
trzydziestu- na śmietniku historii. Która ponoć lubi się powtarzać,
najczęściej jako farsa.
J-23

Już się powtórzyła. :-)
Nocą, jak złodzieje, cichcem krzyż wieszali a z drabiny spadali.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-19 12:16:44
Autor: Karol
Usuwanie krzyży? Nic nowego
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Już się powtórzyła. :-)
Nocą, jak złodzieje, cichcem krzyż wieszali a z drabiny spadali.

cos krecisz, bo ja znam przypadki odwrotne. Ci co sciagali krzyze, marnie
zazwyczaj konczyli.
Ktos na salonie24, napisal, ze jedna pancia dyrektorka szkoly, ktora osobiscie
zdjela krzyz, bo wozny sie zaparl i polecenia wykonac nie chcial, po trzech
tygodniach od momentu zdjecia przez nia krzyza, dostala oczywiscie przez
*przypadek* w glowke, konarem spadajacego drzewa, kiedy chodzila po lesie.
Po krotkiej chorobie, przeniosla sie do krainy wiecznej szczesliwosci.

Takich przypadkow mozna przytaczac tysiace. Oczywiscie niewierzacy beda
twierdzic, ze to brednie, a ja nie mam ochoty ich przekonywac, ze sa w bledzie.
Pies im lica , lizal.

Data: 2009-11-19 13:37:21
Autor: boukun
Usuwanie krzyży? Nic nowego

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:he3cvc$i1c$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

I dlatego będziesz żył wiecznie i ze strachu wierzył w krzyż z przybitym Żydem Jezusem do niego...

boukun

Data: 2009-11-19 16:54:00
Autor: WW
Usuwanie krzyży? Nic nowego
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Już się powtórzyła. :-)
Nocą, jak złodzieje, cichcem krzyż wieszali a z drabiny spadali.

cos krecisz, bo ja znam przypadki odwrotne. Ci co sciagali krzyze, marnie
zazwyczaj konczyli.

Jeden z posłów, co nocą krzyż po kryjomu jak bandyci wieszali, mając immunitety poselskie świadomie prawo łamali, spadł w czasie tego wieszania z drabiny.
To fakt.
A że wszyscy za to zostali głupoto pokarani, to już inna sprawa.

[...]

Ja raz spełniłem dobry uczynek i do dziś nie mam nagrody. Takich przypadków można przytaczać tysiące. Oczywiście niewierzący będą twierdzić, że to brednie, a ja nie mam ochoty ich przekonywac, że są w błędzie.
Pies im lica, lizał.

Data: 2009-11-19 16:33:11
Autor: Hans Kloss
Usuwanie krzyży? Nic nowego
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
To fakt.

Jakie jest źródło pochodzenia tego "faktu", czyżby "Fakt"? Piszesz o tym z
takim przekonaniem jakbyś to widział na własne oczy.
J-23

Data: 2009-11-19 17:14:12
Autor: Karol
Usuwanie krzyży? Nic nowego
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:
> [...]

To fakt.
A że wszyscy za to zostali głupoto pokarani, to już inna sprawa.

ale ktory to posel byl? trzeba przypatrzec sie jego zyciorysowi.

[...]

 raz, to stanowczo za malo:) Jakbym ci opowiedzial KILKA faktow z mojego
zyciorysu, to daje sobie reke uciac, ze najpierw bys w to nie uwierzyl, a
pozniej bys sie jednak przekonal, ze napisalem ci prawde. Nie moge na tej
grupie tego opisac, bo za duzo tu niepwenych i nieuczciwych ludzi.

W kazdym razie, tez mialem w zyciu powazne chwile zwatpienia, teraz nie jestem
dewotem, ale wierze.

Data: 2009-11-20 08:36:10
Autor: WW
Usuwanie krzyży? Nic nowego
Karol pisze:

ale ktory to posel byl? trzeba przypatrzec sie jego zyciorysowi.

No jak to, w katolandzie ów akt strzelisty wieszania krzyża tajny jest?
Nikt nie wie, kto tego "bohaterskiego" czynu dokonał ?
Zastanawiające - nieprawdaż ?