Usyawa śmieciowa a wspólnota mieszkaniowa

Data: 2013-04-29 00:15:19
Autor: nkab
Usyawa śmieciowa a wspólnota mieszkaniowa
W dniu sobota, 27 kwietnia 2013 22:08:48 UTC+2 użytkownik Piter S. napisał:
Co zrobić w sytuacji, gdy część mieszkańców wspólnoty mieszkaniowej deklaruje chęć selektywnej zbiórki odpadów, a część nie (różne opłaty)?

Jaką deklarację złożyć powinien zarząd wspólnoty?

Cała wada tego pomysłu to to, że ta opłata to taki abonament RTV.
Gówno zrobią a kasę wezmą.
I znów ktoś zapyta mnie: "Jakieś propozycje?"

Tak.

NIE PŁACIĆ ABONAMENTÓW.

Płacić za należyte wykonywanie usług za uzgodnioną cenę.

Andrzej.

Data: 2013-04-29 22:09:23
Autor: animka
W dniu 2013-04-29 09:15, nkab@toya.net.pl pisze:
[...]

Dzisiaj na 2 programie tv przed serialem 20 minut reklamy. Po serialu znowu te same reklamy przez 20 minut. Przeciez to jest szczyt bezczelności tvp wobec nas-płacącym im haracz na to,  Ĺźeby mieli za co się bawić.
Myślę, że reklamy będą coraz dłuższe i dojdzie do tego, że będą leciały po 2 godziny albo i dłużej. Tak się rozpanoszyli, że już nam na głowy "robią".

--
animka

Data: 2013-05-07 00:22:14
Autor: nkab
Usyawa śmieciowa a wspólnota mieszkaniowa
Wczoraj akurat byłem u klienta w sprawie modyfikacji
systemu czynsz uwzględniając nowe przepisy w sprawie śmieci,
i akurat ktoś zadzwonił w sprawie czynszu i przy okazji doniósł na sąsiada,
że nie sortuje i że przebywa u niego więcej ludzi niż deklarował.

To ja głośno (tak żeby telefonująca usłyszała) mówię, że ten sąsiad
prawidłowo  postępuje, do pracownicy zaś aby zapytała się czy jest
to oficjalna skarga bo spółdzielnia wystąpi do odpowiednich organów
i aby poprosiła telefonującą o zbieranie wiarygodnych dowodów
bo będzie stroną skarżącą.

Oczywiście ta pani zaprotestowała i nie chce brać udziału w żadnych sądach.

Andrzej.

Usyawa śmieciowa a wspólnota mieszkaniowa