Usypianie PC i pad zasilania

Data: 2014-10-31 18:24:01
Autor: ApostatA
Usypianie PC i pad zasilania
W dniu 2014-10-31 o 18:08, Piotr Rezmer pisze:
Dzie艅 dobry,

Nie jestem do ko艅ca pewien czy to ta grupa :) Dzi艣 rano przed wyj艣ciem z
psami na spacer uspi艂em komputer z Win 8.1 przez naci艣ni臋cie przycisku z
ksi臋偶ycem na klawiaturze.
Wracaj膮c ze spaceru okaza艂o si臋 偶e w okolicy nie ma zasilania (prace
energetyczne). Jakie偶 by艂o moje zdziwienie gdy po powrocie zasilania i
naci艣ni臋ciu przycisku power na obudowie komputera zobaczy艂em nie
uruchomiony na nowo OS ale wszystkie aplikacje i okna kt贸re mia艂em
otwarte przy "usypianiu komputera".

W ustawieniach OS (to ju偶 NTG) Win 8.1 mam "po naci艣ni臋ciu przycisku
u艣pienia: "U艣pij", czyli nie hibernacja.

P艂yta MB: Asrock H87M Pro 4.
Storage: SSD.

Czy to jaki艣 cudowny feature MB czy OS? Przyznaj臋, 偶e od dawna nie by艂em
tak mi艂o zaskoczony. W og贸le tandem intel I7 4770+SSD+Win8.1 naprawd臋
zaczyna by膰 zestawem przy kt贸rym nie b臋bni si臋 palcami po blacie w
oczekiwaniu na wykonanie strasznie skomplikowanej operacji typu "utw贸rz
nowy folder". Inaczej ni偶 na laptopie z core i5 520M + HDD + Win7 +
bardzo ma艂o zainstalowanych program贸w.

zgaduj臋, ze przerwany, od艂膮czeniem od pr膮du, sleep mode zamienia si臋 w hibernacj臋. Wymaga艂oby to jednak zapisanie stanu RAMu na dysk, tak na wszelki wypadek, czyli w wiekszosci wypadk贸w bez sensu.

--
"...tylko ludzie ku..."

Usypianie PC i pad zasilania