Uszczelka kolektor - wydech

Data: 2010-05-19 21:10:45
Autor: Kuczu
Uszczelka kolektor - wydech
W dniu 2010-05-19 20:32, Bialy pisze:

zdjąłem dzisiaj końcówkę wydechu z motocykla i okazało się, iż między
końcówką kolektora, a końcówką wydechu nie ma żadnej uszczelki. Konkretnie o
VFR z 2000 r. chodzi. W salonie chcą za to 50 zł i teoretycznie mógłbym im
zapłacić, ale może znajdzie się jakiś tańszy patent na rozwiązanie
wspomnianego problemu?

Zawsze mozesz uszczelnic mysim gownem jest Cie nie stac na 50 pln.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-05-19 13:32:16
Autor: Kefir
Uszczelka kolektor - wydech
Elou!
On 19 Maj, 21:10, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-05-19 20:32, Bialy pisze:

> zdj±łem dzisiaj końcówkę wydechu z motocykla i okazało się, iż między
> końcówk± kolektora, a końcówk± wydechu nie ma żadnej uszczelki. Konkretnie o
> VFR z 2000 r. chodzi. W salonie chc± za to 50 zł i teoretycznie mógłbym im
> zapłacić, ale może znajdzie się jaki¶ tańszy patent na rozwi±zanie
> wspomnianego problemu?

Zawsze mozesz uszczelnic mysim gownem jest Cie nie stac na 50 pln.

Zabawne i dosadne. Ja zakonotowalem: nie kupo-wac motura od ałtora
wontku i dopilnowac by ktos kolegow sie nie wpuscil. Skad jestes,
Bialy? Jaki kolor tej VFR-y

PS [OT] Gratz Kuczu - dylemat z glowy.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki

Data: 2010-05-20 18:12:53
Autor: Bialy
Uszczelka kolektor - wydech
Kefir napisal:

| Zabawne i dosadne. Ja zakonotowalem: nie kupo-wac motura od ałtora
| wontku i dopilnowac by ktos kolegow sie nie wpuscil. Skad jestes,
| Bialy? Jaki kolor tej VFR-y
|
| PS [OT] Gratz Kuczu - dylemat z glowy.

Niebieska, okolice Łodzi. Na hasło 'pl.rec.motocykle' od razu odradzę zakup ode mnie, więc w razie czego proszę się tak legitymować :)

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-05-20 18:12:01
Autor: Bialy
Uszczelka kolektor - wydech
Kuczu napisal:

| Zawsze mozesz uszczelnic mysim gownem jest Cie nie stac na 50 pln.

Nie nada się. Po krótkich, czysto teoretycznych dywagacjach jasne staje się, że taki materiał się po chwili wykruszy pod wpływem ciepła :)
No ale dzięki mimo wszystko.

--
Bialy | GG:1092403

Uszczelka kolektor - wydech