Uszczelka kolektor - wydech

Data: 2010-05-19 21:12:11
Autor: Tytus
Uszczelka kolektor - wydech
Siemka
 ***"Bialy" zdjąłem dzisiaj końcówkę wydechu z motocykla

Niestety nic nie dokombinujesz - przerabiane w mojej VTR u mnie wew 45 mm. Nic nie mozna podebrac a orginal tanszy niz larsson. Ciesz sie ze maja na miejscu a nie musisz czekac...
BTW za dawnych czasow takie sprawy zalatwial sprytnie dociety koc azbestowy i komu to przeszkadzalo???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-05-20 18:16:21
Autor: Bialy
Uszczelka kolektor - wydech
Tytus napisal:

> [...]
| ze maja na miejscu a nie musisz czekac...
| BTW za dawnych czasow takie sprawy zalatwial sprytnie dociety koc

W larssonie faktycznie mają coś, co by odpowiadło, ale za 61 zł, zatem już totalnie bez sensu :)
Chciałem kupić trochę taniej, bo takie uszczelki (co prawda do samochodów) kosztują 10-25 zł, a budżet mi się mocno nadwyrężył ostatnio niestety :)
Trudno, kupię w salonie, będzie 'po bożemu' przynajmniej :P

Dzięki za odpowiedź :)

PS. Na miejscu nie mają, trzeba sobie zamówić, ale czeka się chyba do dwóch dni, więc tragedii nie ma.

--
Bialy | GG:1092403

Uszczelka kolektor - wydech