Uszczelka kolektor - wydech

Data: 2010-05-19 21:27:43
Autor: Karambol
Uszczelka kolektor - wydech

"Bialy" <wytnij.mr.b@o2.pl.wytnij> wrote in message news:ht1afp$i2d$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Hej wszystkim,

zdjąłem dzisiaj końcówkę wydechu z motocykla i okazało się, iż między
końcówką kolektora, a końcówką wydechu nie ma żadnej uszczelki. Konkretnie o
VFR z 2000 r. chodzi. W salonie chcą za to 50 zł i teoretycznie mógłbym im
zapłacić, ale może znajdzie się jakiś tańszy patent na rozwiązanie
wspomnianego problemu?

Pomierzyłem trochę wejście do końcówki wydechu i koniec kolektora dolotowego
i na tej podstawie mogę określić, że uszczelka mogłaby mieć wymiary:

A ja ostatnio przy okazji wymiany płynu hamulcowego w aucie wylukalem w servisie jakis uszczelniacz w tubce to wydechów zastępujący uszczelki - przynajmniej tak było napisane na opakowaniu, nalewno duzo tansze to bylo (niz 5 dych)..

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-05-19 13:39:23
Autor: ditron
Uszczelka kolektor - wydech
On 19 Maj, 21:27, "Karambol" <karambo...@gazeta.pl> wrote:

 wylukalem w
servisie jakis uszczelniacz w tubce to wydechów zastępujący uszczelki -
przynajmniej tak było napisane na opakowaniu, nalewno duzo tansze to bylo
(niz 5 dych)..

Holts fire gum albo gun gum.
To pierwsze stosowalem ostatnio do uszczelnienia polaczenia tlumika z
"międzyrurą" - sprawdzilo sie;
z tym ze tam byla wąska szczelina - praktycznie zadna inna uszczelka
by sie nie zmiescila

"Bialy" <wytnij.m...@o2.pl.wytnij>  wrote
może znajdzie się jakiś tańszy patent na rozwiązanie
wspomnianego problemu?

Jesli to ma byc na stale to zainwestowalbym w oryginalna uszczelke
a jak tymczasowo to mogę Ci odsprzedac pozastałe pół tubki
Holts'a :) ...za dyche

Data: 2010-05-20 09:52:06
Autor: Shreek
Uszczelka kolektor - wydech
Karambol napisał(a):

[...]

To jest taka pasta. Z niej niestety nie da się zrobić pierścienia o grubości ścianki 4mm.
Choć jak ktoś ma stary pierścień, który "puszcza" to można tą pastą prowizorycznie załatać do czasu kolejnego rozebrania tłumika.
Ja tak kiedyś zrobiłem i trzymało choć od razu zamówiłem właściwą uszczelkę.

--
M.

Data: 2010-05-20 12:35:27
Autor: ditron
Uszczelka kolektor - wydech
On 20 Maj, 09:52, Shreek <puliko...@Mpoczta.onet.pl> wrote:

To jest taka pasta. Z niej niestety nie da się zrobić pierścienia o
grubości ścianki 4mm.

chyba za dobrze tego nie policzyłeś ;)
mi wychodzi grubości ścianki 2mm.

Data: 2010-05-20 21:49:22
Autor: Shreek
Uszczelka kolektor - wydech
ditron napisał(a):

chyba za dobrze tego nie policzyłeś ;)
mi wychodzi grubości ścianki 2mm.

Nooo, tam wcale nie liczyłem.
Mam pod ręką taki pierścień uszczelniający i zasugerowałem się grubością jego ścianek.

Tak czy inaczej 2mm to i tak za dużo dla samego wypełniacza.

--
M.

Data: 2010-05-20 13:21:16
Autor: ditron
Uszczelka kolektor - wydech
On 20 Maj, 21:49, Shreek <puliko...@Mpoczta.onet.pl> wrote:
Nooo, tam wcale nie liczyłem.
Mam pod ręką taki pierścień uszczelniający i zasugerowałem się grubością
jego ścianek.

aha, to sprzedaj koledze ;)

Data: 2010-05-20 18:17:20
Autor: Bialy
Uszczelka kolektor - wydech
Shreek napisal:

> [...]
| prowizorycznie załatać do czasu kolejnego rozebrania tłumika.
| Ja tak kiedyś zrobiłem i trzymało choć od razu zamówiłem właściwą

Jak wyżej - chyba tą pastą można dodatkowo uszczelnić niewielkie ubytki, a nie wykonać z niej całą zastępczą uszczelkę niestety :/

--
Bialy | GG:1092403

Uszczelka kolektor - wydech