Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Uszczelka pod glowicę, planowanie, szli fowanie

Uszczelka pod glowicę, planowanie, szli fowanie

Data: 2010-04-04 01:46:49
Autor: Irek N.
Uszczelka pod glowicę, planowanie, szli fowanie
Znajomy przyszedł z głowicą do planowania.
Frezowanie pozostawiło ślady na powierzchni  - jak gdyby rysy, choć sama powierzchnia jest idealnie równa. Zastanawiałem się czy powinien wygładzić powierzchnię na lustro (szlifować), czy też może zostawić te rysy. Niby nie jest wtedy idealnie płasko (szacuję głębokość rys na powiedzmy 0.02mm) i może coś uciekać, z drugiej strony uszczelka lepiej powinna siąść. Tak się zastanawiam jak jest lepiej?
Pytanie czysto teoretyczne w tej chwili - nie wiem co zrobił dalej i jakie będą konsekwencje, ale na przyszłość chciał bym wiedzieć jakie są zalecenia.
__
Pzd,
Irek.N.

Data: 2010-04-04 05:52:52
Autor: MarcinJM
Uszczelka pod glowicę, planowanie, szlifowanie
Irek N. pisze:
Znajomy przyszedł z głowicą do planowania.
Frezowanie pozostawiło ślady na powierzchni  - jak gdyby rysy, choć sama powierzchnia jest idealnie równa. Zastanawiałem się czy powinien wygładzić powierzchnię na lustro (szlifować), czy też może zostawić te rysy. Niby nie jest wtedy idealnie płasko (szacuję głębokość rys na powiedzmy 0.02mm) i może coś uciekać, z drugiej strony uszczelka lepiej powinna siąść. Tak się zastanawiam jak jest lepiej?
Pytanie czysto teoretyczne w tej chwili - nie wiem co zrobił dalej i jakie będą konsekwencje, ale na przyszłość chciał bym wiedzieć jakie są zalecenia.

Fabrycznie glowice i bloki sa frezowane.

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Uszczelka pod glowicę, planowanie, szli fowanie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona